štvrtok 25. apríla 2013

New Year's love. (by *K)

Táto jednodielovka je hlavne pre Janku, ktorá oslavuje na budúci týždeň štrnáste narodeniny. 
Pašo, želám ti len to najlepšie. Veľa štastia, zdravia a hlavne lásky od všetkých, od ktorých si to zaslúžiš. Ja ťa ľúbim a ty to vieš. Mrs. Horan. :)

A hlavne je pre Vás všetky.
Na 'Secrets' začnem pracovať už dnes. :) ďakujem. :*



,,Mama, ja do žiadneho Paríža nejdem!!" vrieskala som na celý dom hneď po tom, čo mi moja mama oznámila, že na Nový Rok budeme v najromantickejšom meste sveta.
,,Lenže mňa netrápi či chceš ísť alebo nie. Zbaľ si kufre, zajtra odlietame a bodka. O tejto veci už s tebou nemienim diskutovať!" kričala na mňa späť mama a ja som pochopila, že som prehrala. Do očí sa mi nahrnuli slzy.
,,Ako myslíš, ale ver, že si všetko zničila." povedala som pošepky bez toho, aby som sa na ňu pozrela a odkráčala som naspäť do svojej izby, kde som sa hodila na posteľ a pustila som sa do plaču. Môj dokonalo naplánovaný Silvester s priateľmi je tak akurát v keli. A to všetko kvôli Parížu. Mala som si užiť tri krásne dni na chate za našim mestom spolu s mojimi kamarátkami, ale nie. Matka si musí zmyslieť, že Londýn nie je práve najlepšie miesto na slávenie Nového Roka. Krista aj s takýmto životom. Človek sa teší a aj tak nič z toho nie je. Pri pomyslení na to, ako dobre som sa mohla mať, som sa rozplakala ešte viac a zmáčala som môj nový, najobľúbenejší vankúš slzami. Nevedela som ani, kedy som od plaču zaspala.

,,W-Wáu. Toto je moja izba? Ehm.. teda apartmán? Len pre mňa? Mami nečakala som, že to tu bude až taký luxus. A už vôbec nie to, že dostanem vlastný apartmán." povedala som zaskočene, keď sme otvorili dvere a ja som vhupla do obrovitánskeho priestoru, v ktorom som mala prežiť najbližšie dva týždne. Sama. 
Pozrela som sa na mamu, ktorá stála za mnou s veľkým úsmevom na tvári a bez slova som ju objala. Nemyslela som si, že to urobím, ale predsa. Možno to tu nebude také zlé. ,,Ďakujem." povedala som šepotom a tvár som si ešte viac zaborila do jej hrude. 
,,Nie je za čo. Idem sa vybaliť. Ak by si niečo potrebovala sme na druhej strane chodby." usmiala sa na mňa a bez všetkého sa otočila a zmizla v 'útrobách' chodby. S jemným náznakom úsmevu som zatvorila dvere a zohla som sa po kufre, ktoré ležali pod mojimi nohami, aby som ich odložila a prehliadla si apartmán. Po troch krokoch som sa zasekla pretože zvuky ozývajúce sa od mojich dverí mi skoro spôsobili srdcový infarkt. Krista, komu drblo v bedni?! 
,,Chalnííí! Otvorte mi sakra! Treba mi ísť na wécko a zabudol som kartu! Chalaníí!" kričal neznámy hlas a ja som ostala zaskočene stáť. Niekto si moju izbu asi pomýlil. Zasmiala som sa sama pre seba a vybrala som sa otvoriť dvere. Chcem vidieť xsicht človeka, lepšie povedané orangutana, ktorý mi vrieska za dverami s nadávkami na jazyku. Prešla som okolo zrkadla vylepeného na stene pri dverách a uchopila som kľučku, pričom som otvorila dvere a pozrela som sa na chlapca, ktorý sa už chystal vyštartovať dnu. Obaja sme ostali zaskočene stáť na mieste a pozerať sa na seba. Ja z prekvapenia, kto to stojí za mojími dverami a on, on zo šoku, že tu neuvidel toho, koho čakal. 
,,Kto si?" opýtal sa ma zaskočeným hlasom a ja som sa rozosmiala. 
,,Ja tu bývam. A ty?" zasmiala som sa a pozrela som sa na prekvapenú tvár Nialla Horana, ktorý stál v mojich dverách a asi aj zabudol na to, že mu bolo treba ísť niekam.
,,Eeeehm.. ja som si asi zmýlil izbu." zasmial sa celý červený a rukou si zabehol do vlasov, kde sa zúrivo začal škrabať na hlave. Prišiel mi zlatý, aj keď mi asi nedochádzalo, že mi pred dverami stojí chalan z najúžasnejšej skupiny na svete. Neuvedomovala som si to, lebo ak by mi to došlo, tak.. tak.. už asi nie som v takej polohe v akej som teraz. Bola by som na zemi v bezvedomí a s blaženým úsmevom na tvári. 
,,Neboj sa, nehnevám sa na teba. Je to v pohode. Takéto veci sa stávajú aj iným ľuďom." zasmiala som sa a rukou som si prehrabla vlasy v snahe vyzerať kľudnejšie, než som bola naozaj. Niall sa jemne usmial a tým odhalil svoje biele zúbky. Nenosil náhodou strojček? Nie, nie som fanúšička.
,,Ak je to v pohode, mohol by som fakt zájsť na ten záchod? Vidím to tak, že som si zmýlil poschodie a neviem či by som to vydržal." zasmial sa a zahanbene sklonil hlavu. Rozosmiala som sa na plné kolo, ale predsa som ho pustila dnu. Vbehol dnu do môjho apartmánu a zavrel sa v kúpeľni. Bol zlatý. S úsmevom na tvári som sa presunula do miestnosti s veľkým gaučom a plazmou na stene, pričom som sa oprela o stolík a čakala som, kým sa ten magor vytrepe z kúpeľne. Po tom dlhom lete by som sa veľmi rada osprchovala, keďže mi mama oznámila, že dnes ideme na večeru aj by sa patrilo dať sa dokopy. Po pár minútach sa dvere otvorili a z nich vyšiel vysmiaty Niall.
,,Ďakujem ti za.. ehm.. ako to nazvať.. Ochotu?" zasmial sa a ruky si nervózne šúchal o seba.
,,Za nič. Nič sa nestalo." usmiala som sa tiež a podišla som k nemu s úmyslom odprevadiť ho naspäť k dverám. Lenže on sa ani nepohol, len na mňa začudovane pozeral až som si myslela, že mi vyrástla druhá hlava, alebo že sa mi z nej parí. ,,Č-čo sa deje?" opýtala som sa neisto a nervózne som sa zasmiala. Pripadala som si čudne, keď sa na mňa tak pozeral. 
,,Nič sa nedeje. Ja len, že už.. ehm.. ako to povedať.. keď už som mohol použiť tvoju izbu na osobné účely.." uchechtol sa a do jeho líčok sa vliala červeň, ktorá ho robila ešte zlatším ,, ..tak mi napadlo, či by sme sa nemohli rovno zoznámiť." zasmial sa a viditeľne si vydýchol spokojný so svojim skomolením vety. Prekvapila ma jeho požiadavka a tak som sa na neho pár sekúnd len tupo pozerala. Až po chvíľke mi došlo, že asi očakáva nejakú reakciu a tak som vystrela ruku a usmiala som sa.
,,Som Jane. Teší ma." povedala som bojazlivo, ale s určitou dávkou odvahy v hlase. Predsa sa nezoznamujem s Niallom Horanom každý deň a sama som nevedela, čo mám robiť a či nedajbože, nie som trápna.
,,Ja som Niall." usmial sa na mňa, ale moju ruku odignoroval a rovno sa ku mne natisol a objal ma. Neverila som tomu, ale objatie som mu opätovala a keď sa odo mňa odlepil usmievala som sa blaženým úsmevom. Nevedela som ani, ako sa volám. 
,,J-ja viem, že si Niall, ale neboj sa, nie som žiadna šialená fanúšička." dodala som hneď ako zbledol a zasnene som sa usmiala. Nemyslela som si, že toto so mnou urobí jedno objatie od chlapca.
,,Uf. To som sa zľakol. Budem musieť ísť. Uvidíme sa ešte?" jemne sa na mňa usmial a začal sa pohrávať so svojimi prstami.
,,Ehm.. No, možno áno." zasmiala som sa a cítila som, ako sa červenám. Do fucka. Rýchlo som sklopila zrak, aby ma ukryli moje vlasy.
,,Dúfam, že to 'možno' odtiaľ vyškrtneš a bude to čo najskôr." zazubil sa a rýchlym krokom sa vybral k dverám akoby sa bál, že mu začnem nejako odvrávať, alebo že ho proste pošlem kade ľahšie. Nemala som to v úmysle. Ani vo sne.
,,Čo sa má stať, to sa aj stane." povedala som milo a sledovala som ako sa na mňa zaskočene pozrel. ,,Maj sa zatiaľ." povedala som, keď som si všimla, že chce niečo povedať a zatvorila som mu dvere pred nosom. Len čo som sa otočila, oprela som sa o dvere a z plných pľúc som zvrieskla do dlaní, ktorými som si prikryla ústa. Niall Horan. Práve som sa zoznámila s Niallom Horanom.

,,No konečne si sa sem dotrepala. Zlatko, vyzeráš nádherne." usmiala sa na mňa mama, keď som zišla do haly, ktorá sa nachádzala pred hotelovou reštauráciou. Trošku som neodhadla čas, za ktorý som sa stihla pripraviť a tak som chvíľku meškala. Mala som za úlohu obliecť sa čo najslávnostnejšie ako som len vedela, pretože dole, v reštaurácii, sa konala nejaká schôdza z maminej práce a všetko muselo byť nóbl. A tak som sa po troch hodinách rozhodla pre asymetrické šaty marhuľovej farby, ktoré som doladila čiernymi doplnkami. Vlasy som si najprv vzadu zaplietla do vrkoča a nakoniec som ich zopla do voľného drdola. Oči som si obtiahla len čiernou linkou, aby to všetko nebolo prehnané. Celý ten čas, čo som si upravovala tvár som na nohách mala čierne topánky, na ktorých opätky som si musela zvyknúť, aby som nestrápnila mamu a hlavne seba. Nakoniec som zišla dole, kde už na mňa čakala mama s otcom.



,,Prepáčte. Ehm, musela som si zvyknúť na tie opätky. Mami vieš, že to nemám rada, tak prečo si ich kúpila také obrovské?!" obrátila som sa na mamu, keď sme vchádzali do obrovskej jedálne a nasledovala som ju k stolu. 
,,Si krásna. Tak nemudruj. Zlatko, táto večera je pre mňa dosť dôležitá, tak sa prosím správaj slušne." povedala mi prosebným hlasom. V iných situáciách by som ju ohundrala za to, že mi neverí, ale v tejto chvíli moje oči hypnotizovali blonďavého chlapca, medzi ďalšími štyrmi a nejakými tromi pánmi, ktorí sedeli presne za tým stolom, ku ktorému sme to mali namierené. Nie, toto nie. Pane Bože. One Direciton!!
,,Dobrý Večer páni." žiarivo sa usmiala mama na všetkých zastúpených okolo stola a môj pohľad sa stretol s tým Niallovým, ktorý vyzeral byť ešte viac zaskočený ako ja pred pár minútami. Vôbec som nevedela, čo mám robiť a tak som tam len tak nablblo stála a usmievala som ako posledný idiot. 
,,Vitajte. Kľudne si sadnite. Dnešný večer nebude len o práci." ozval sa najväčší z chlapov a postavil sa, aby si mohol podať ruku s mamou, otcom a nakoniec sa milo usmial aj na mňa. Vyzeral byť zlatý. Páčil sa mi. ,,Tak, ja som Paul Higgins. Manažér tuto chlapcov, ktorým by ste mala robiť novú stylistku. Tak za radom. Liam, Louis, Zayn, Harry a tuto najbližšie vedľa vašej dcéry Niall." povedal milo a ukazoval na chlapcov sediacich za stolom a usmievajúcich sa na nás ako slniečko na hnoji. Mala som pocit, že tu byť nechceli, a že ich úsmevy neboli až tak úprimné ako sa zdali. Až na ten Niallov, ktorého úsmev žiaril ako baterka. Mohol by hrať v reklame na bieliacu zubnú pastu. 
,,Teší ma chlapci. Ja som Kathrin . Kľudne mi tykajte. Budem rada ak si budeme rozumieť. Toto je môj manžel John a dcéra Jane." povedala s úsmevom a ukázala na naše 'zoskúpenie'. Milo som sa usmiala a sadla som si vedľa Nialla.
,,Vidíš? Vravela som ti, že ak sa máme stretnúť, tak sa stretneme." zašepkala som a Niall sa rozosmial s nezbednou iskričkou v očiach.



,,Kathrin, nebude ti vadiť ak ti ukradnem dcéru?!" opýtal sa Niall mojej mamy na Silvestrovský večer. Schyľovalo sa už k polnoci a ja som sa s Niallom dohodla, že si urobíme malý výlet, len aby sme videli ohňostroj pri Eifellovke. Bola som zababušená od hlavy po päty a triasla som sa od zimy. Celá partia sme boli spolu vonku, ale chceli sme si s Niallom užiť aj osamote. Za tie dva týždne, čo som strávila v tomto meste sa z nás stali perfektní kamaráti. Obaja sme spolu trávili najviac času ako to len šlo a vedeli sme, že to takto bude pokračovať aj po tom, čo sa táto 'dovolenka' skončí, keďže mamu prijali na 100%. Obaja sme poznali toho druhého ako vlastnú dlaň. Ani som si nestihla uvedomiť, kedy ma Niall zatiahol ďalej od našej skupinky, objal ma a do rúk mi vtisol kelímok s niečím teplým. Cítila som, ako mi teplá tekutina zohrieva premrznuté ruky aj cez hrubé rukavice. Bol to príjemný pocit, ale ešte príjemnejší pocit bol ten, že ma Niall držal v náručí. Veľmi som sa modlila, aby nepocítil ako veľmi sa mi rozbúchalo srdce a roztriasli ruky. Užívala som si to každým pórom svojho tela.
,,Jane, musím sa s tebou o niečom porozprávať. S-sám neviem, či ti to dokážem povedať, ale sľúb mi, že neutečieš ani nič podobné." povedal po chvíľke ticha a teraz pre zmenu moje srdce biť prestalo. 
,,Niall, čo sa deje?" nechápavo som sa od neho odtiahla a zahľadela som sa na ňho s otázkou v očiach. Niall sa zhlboka nadýchol, z rúk mi vzal kelímok, ktorý mi tam pred chvíľou vložil a položil ho na zem vedľa našich nôh. Čoraz viac som sa bála toho, čo malo nasledovať. ,,Vieš Jane. Ja.. nikdy som nebol dobrý v tých veciach, ale chcem ti len povedať jedno. Všimol som si tvoje správanie, vlastne ja si všímam.." zasekol sa vo vete a ja som bola na pokraji srdcového kolapsu. Nevyzeral príliš šťastne. Asi mi chce oznámiť, že si všimol, že som sa do ňho zaľúbila, a že nemám šancu. Pane Bože. Čo len budem robiť?! ,, proste ti chcem povedať, že somsadotebazaľúbil." posledné slová skomolil do jedného a mne sa už z očí chceli začať valiť slzy, až dokiaľ som si neuvedomila, čo vlastne povedal.
,,Niall, zopakuješ to prosím?" pípla som po chvíľke mlčania a strachu v jeho očiach.
,,Zaľúbilsomsadoteba." vysypal rýchlo a sklopil zrak, len aby sa nemusel na mňa pozerať.
,,Ešte raz a pomaly, prosím." povedala som s náznakom smiechu v mojom hlase a jeho pohľad rýchlosťou blesku skontroľoval ten môj.
,,Ľúbim ťa. Skúsila by si to so mnou?" povedal vážne a nečakal na moju odpoveď. Ihneď ma oblapil okolo pása a pritiahol si ma na pery.
,,Aj ja ťa ľúbim Niall. A budem najšťastnejšia ak by sa to stalo." povedala som hneď po tom, ako sme sa od seba odlepili. Niall sa na mňa usmial, pobozkal ma na čelo a pritiahol si ma, aby ma mohol pevne objať. V tom momente sa nám nad hlavami rozžiarilo nebo v žiarivých farbách ohňostroja a obaja sme stratili reč. Tento rok nemohol začať lepšie. 




čudné? ja viem. 
predsa dúfam Jani, že sa ti páčila :)

a Vám ostatným tiež :)
komentárom nepohrdnem :)

*K

8 komentárov:

  1. dobre...hmm...predýchavam menší heart attack...no..ehhmm...Claudie...toto je proste...k-krásne...ja...rozplakala si ma na konci..a...proste...ja..nikdy som nepochybovala o tvojich spisovateľských pudoch ale...toto...vážne som nečakal že to bude až tak dokonalé :') dokonale si mi zlepšila deň a...patrí ti jedno obrovské ďakujem :) zvyšok ti napíšem na fb ;) <3 xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aww..Klaudi, dokonalé toto! :) Ako všetko čo ty napíšeš :3 Neskutočne ma to bavilo, ako už dlho žiadná jednodielovka :D
    Už sa těším na nejakú dalšiu a tiež na novú čásť Secrets :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pašoo.. no coment už tohle! :O
    Jak ty umíš překvapit a potěšit zároveň, tak to asi neumí nikdo takhle dokonale jako ty .. :3
    Čumim jak chleba z tašky, ZASE! :3
    Úžasný ♥
    A těšing na Secrets :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je také krásne:-) a janka vsetko najlepsie teda:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No konečne si sa sem dotrepala. :D
    lol :D
    krásne ;) :*
    *Noms*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. konečne po 786459684 rokoch som sa konečne dostala na tvoj blog!! Hell Yeah! áno do teraz som moc nekomentovala -_- (ale to som nechápala akú radosť to spraví,ked si čítaš komentár k časti) D-O-K-O-N-A-L-E !!!! Rýchlo dávaj dalšiu a prosím ak by si mohla zdielala by si môj blog a ja na oplátku budem tiež zdielať :) http://everythingisunknown.blogspot.sk/ dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť