nedeľa 3. novembra 2013

Dreams come true. 11.kapitola


Ospravedlňujem sa za meškanie.

+ pripomienka pre dievčatá, ktorým posielam odkazy do správ na FB, ak Vám to vadí, dajte mi vedieť, nikoho nechcem otravovať

Už len, užite si part.
___________________________________________________________________________

,,A potom čo?!" opýtala sa ma Nickie hĺtavým pohľadom po tom, čo ma ukľudnila, že si nemám z toho článku robiť nič a prinútila ma, aby som jej dopodrobna po
vedala, čo sa dnes dialo.
,,Potom som si ho pritiahla k sebe a objala som ho. Nakoniec sa usmial a ja som skoro spadla z nôh." rozosmiala som sa a pozrela som sa na ňu.
,,Ďalej!!" netrpezlivo sa na mňa pozrela a ja som sa zase zasmiala.
,,Otočila som sa a šla som dnu do domu. Potom som ho ešte sledovala ako uteká pred fanúšičkami. Stačí?" zasmiala som sa a sledovala som, ako nadšenie z jej tváre vyhnalo sklamanie.
,,Žiadna pusa? Nič? Aspoň ako minule na líčko, nič?" sklamane sa ma pýtala a ja som pokrútila hlavou.
,,Nie, žiadna. Ale veď som ti hovorila, že nás v tom vyrušil Paul s telefonátom." povedala som jej a odpila som si z džúsu, ktorý som držala v rukách.
,,Jooooj! Paul je zlý." urazene zažmurkala a ruky si založila na prsiach ako urazené dvojročné dievčatko.
,,To je, ale nevadí." zasmiala som sa a postavila som sa, aby som šla po ďalší džús do chladničky, keď mi v tom na stolíku zapípala ďalšia sms-ka.
,,Dúfam, že to zase nie je Liam." povzdychla som si, keď som sa vrátila k stolíku a načahovala som sa k telefónu. Za posledné dve hodiny, čo tu Nickie sedí mi poslal asi 4 sms-ky, ale na ani jednu som mu neodpísala. Nevedela som, čo robím, ale robila som to.
,,Lea, len mi nepovedz, že mu zase neodpíšeš, lebo ťa roztrhnem ako hada." pozrela sa na mňa s výhražným pohľadom až som sa jej začínala báť, keďže uhádla, že to nemienim spraviť.
,,Nie, netreba mu odpisovať." povedala som pokojne, aj keď som vedela pravý opak.
,,Lea, neser ma!" rozzúrene sa na mňa pozrela a ja som dala ruky do obrannej pozície.
,,Veď ešte ani neviem či mi on písal. Počkaj." pozrela som sa na ňu a hneď na to, som odblokovala môj mobil. Na displeji svietila správa, správne, od Liama.

- Lea, that's the 5th sms what I've already sent to you. Vas happenin'? R u angry about the things that they wrote about us? Please, reply me. L. -

Správu som prečítala nahlas, aby počula aj Nickie.
,,Lea, odpíš mu. Normálne až ja cítim to, aký je smutný a to mi nevyvrátiš." povedala smutne Nickie, ktorej v tej chvíli tiež blikla sms. Rýchlo odblokovala svoj telefón a prečítala ju. ,,Budem musieť ísť." povedala smutne a moja tvár vystrelila od sms k jej tvári.
,,Stalo sa niečo?" vystrašene som sa opýtala a spýtavo som sa na ňu zahľadela.
,,Nie, ale mama mi písala, že mám prísť. Zajtra sa vidíme?" usmiala sa na mňa, pričom sa zdvihla z gauča a zamierila si to k vchodovým dverám.
,,Jasné, nepochybuj." usmiala som sa na ňu a narýchlo som ju objala.
,,Pokecáme neskôr." opätovala mi úsmev.
,,Pokecáme čoskoro." zasmiala som sa a zatvorila som za ňou dvere.


- Sorry Liam. Hoping u don't have any problems with these things. I don't know if 'us' mean a good thing. Is this a good idea? L. -

Odpísala som mu, keď som si ľahla do postele. Nabrala som odvahu a čakala som, čo bude.

- Can we meet today one more time? I need to talk to you. L. -

- U can write it to me here. L. -

- No. I want to talk not to write. So please. -

- Liam. I don't know if it's a good idea. -

- Please. Lea. -

- So okay. U can come. -

- Thank u! 5 or 10 minutes and I will be there. xx -

- I'm waiting. -


,,Mami?" ozvala som sa popri jemnom zaklopkaní na dvere jej pracovne a otvorila som dvere.
,,Áno moja?" zdvihla zrak od notebooku, do ktorého niečo zúrivo písala.
,,Viem, že je dosť neskoro, ale potrebujem od teba malú prozbičku." nesmelo som sa usmiala a vošla som dovnútra celá.
,,Sem s tým." usmiala sa na mňa a ja som sa trošku osmelila.
,,Noo.. ja.. môže tu prísť na chvíľu Liam? Potrebujeme si niečo vyriešiť a ja.. no.. teda.. proste sa s ním potrebujem porozprávať a nepočká to." rýchlo som zo seba vykoktala a sklopila som zrak.
,,Oooch. No čo už s tebou, ale dlhšie než do polnoci určite nie." usmiala sa na mňa a ja som na ňu prekvapene pozrela.
,,Ďakujem." zazubila som sa na ňu a poslala som jej vzdušný bozk. Len čo som vyšla z jej dverí, mobil v mojej ruke sa rozvibroval a moje srdce sa rozhodlo, že si ide dať preteky. Vôbec som nevedela, čo mám robiť, ale dúfala som, že sa to nepokašle.


,,Takže sme okay?" pozrela som sa na ňho s nádejou v hlase a žmolila som lem môjho trička po tom, čo sme sa porozprávali a zhodli sa na tom, že je všetko ako má byť a nič sa nezmenilo.
,,Dúfam, že áno."  zdvihol zrak od špičiek svojich ponožiek a zahľadel sa mi do očí.
,,Prepáč." povedala som rostraseným hlasom a rýchlo som zažmurkala, aby sa žiadna slza, ktorá pálila moje dolné viečko, nedostala von.
,,Poď sem, babe." usmial sa na mňa a roztvoril svoju náruč. Zdvihla som sa a preplazila som sa až k nemu na druhú stranu a schúlila som sa mu v náručí. Jeho dlhé paže sa obmotali okolo môjho tela a ja som sa mu rozvzlykala na rukách. Vôbec som nevedela prečo sa takto správam, ale keď som si uvedomila, že by som ho mala stratiť aj keď ho osobne nepoznám tak dlho, ako by si niekto myslel, že by malo byť vhodné, ale nechcela by som to. K nemu ma ťahá niečo nezvyčajné, čo som ešte nikdy nezažila ani necítila.
,,Prepáčiš mi to?" ozvala som sa s nádejou v hlase a pozrela som sa hore do jeho očí.
,,Na teba sa nedá hnevať, takže samozrejme, že áno. Vlastne ani nemám čo, babe." povedal chrapľavo a z líc mi utrel slzy, pričom ma jemne pobozkal na temeno. Veľmi sa mi páčilo ako vyslovil 'babe' a tak som sa žiarivo zazubila. Síce nie veľmi dobrovoľne, ale opustila som jeho náruč a posadila som sa vedľa neho, pričom som chytila jeho hlavu do dlaní a na líce som mu vlepila bozk. Videla som ako sa mu rozžiarili oči a znova som sa na ňho hodila.
,,Decká! Rozlúčiť sa!" počula som, ako mama zaklopala na dvere a s Liamom sme sa rozosmiali.
,,Asi budem musieť ísť." uchechtol sa a pozrel sa na mňa.
,,Asi určite." usmiala som sa na ňho, ale predsa som sa ani nepohla.
,,Fakt musím ísť." povedal, keď sa ani po minúte ani jeden z nás nepohol.
,,No veď choď." zasmiala som sa, ale stále som ho stískala.
,,Tak idem. Ozvem sa ti dobre?" zasmial sa a pomaličky ma začal púšťať. Odtiahla som sa od neho a pustila som ho, lebo som vedela, že inak by som ho nepustila.
,,Budem čakať." usmiala som sa a vstala som z postele, aby som ho mohla ísť odprevadiť.


- Liam bol tu. Všetko je už v poriadku! Som šťastná! Poviem ti zajtra, teraz idem do postele. Dobrú noc. ^_^ L. xx -

Napísala som Nickie, keď som si znova ľahla do postele a mobil som položila pod vankúš vedľa seba. Len čo som sa zavŕtala pod plachtu, pod ktorou som teraz spala, mi mobil zavibroval. Otvorila som oči a mobil zavibroval znova. Rukou som nahmatala telefón a pozrela som sa na displej.

- Juchúúúúúú! To je perfektné! Potešila si ma! Aj ja mám novinky s Horanom! Zajtra všetko. Dobrú!! :3 N. xx -

- I'm so glad that we r okay again. I'm happy. Thank u and good night babe. I think that I have another great BF. Good night and sweet dreams to you angel. L. xx -

- Teraz si potešila ty mňa. Look forward! L. xx -

- Omg Payne. I'm so happy. Good night and sweet dreams 2 u too babe. L. xx -


Odoslala som dnešné posledné správy a zaľahla som so spokojným úsmevom na tvári.

___________________________________________________________

Neviem, či sa Vám páči uberanie sa týchto kapitol, ale snáď áno.

Budem sa tešiť na každú jednu reakciu.

Aj keď ma dosť mrzí fakt, že to tu už nie je také ako predtým. Snažím sa, ale vidím, že to asi nie je také ľahké alebo, že to nezáleží len odo mňa.

*K

8 komentárov:

  1. Netráp sa,bude ako bude :) Mne sa to rozhodne páči! Je to krásne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Salancíík!
    Část je jako vždy dokonalá a sama o sobě jiná než ostatní :) Není pochyb, že skvěle píšeš. Zatím jsou to oddychové části s občasnými nervy, jak to dopadne apod. Věřím, že se to výborně rozběhne..i když to už je! :33 Jsem zvědavá, jak to bude pokračovat a jak to skončí..:P
    Doufám, že HappyEndem :)
    Zlato, hlavně se netrap tím, že už tu není kolem (nebo i přes) 15 komentářů, jako kdysi..hold někteří nedokážou napsat asi ani 'pěkné'..nebo nějaký jiný názor..:) Někteří už možná nejsou ani tolik Directionerkami ;) Nebo miliony jiných důvodů, ale tím se netrap, hlavní je, že jsou tu i takové čtenářky, které netrpělivě čekají na další a další tvoje části..například JÁ :D
    Věř, že vždy budu číst tvoje části příběhů, všechny články ať už se to týká čehokoliv :) Protože všechno co napíšeš dává smysl, a vždy to je úžasné a přitom zvláštní :)
    I'm so proud of U. Love ya, Salancíík :***

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pašo!! :3 já mám normálně pocit, jak kdyby to napsal mně!! :D ♥ to je neuvěřitelný, jak ty vyjadřuješ pocity.. úplně přesný!!! :3
    Dokonalost, co ti povím :3
    A don't worry, vždycky je tu někdo, kdo si to přečte a podpoří tě!!! Zbožňuju tě moja ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžasné kapitoly ♥ a to všetky :33
    Ja viem :/..Dosť to zanedbvam neodpovedám na každú... Mala by som sa polepšiť a aj sa o to pokúsim :)..
    Inak sú zatiaľ všetky časti dokonalé ♥♥ :3 .. Uplne dobre sa čítaju :) ..Dačo úžasné :))
    P.S vôbec mi nevadí, keď mi pošleš správu na FB :).. Vždy ma to len poteší a aspoň viem, že ma čaká ďalšia super časť :)
    Lookin' forward to next part :))
    *Veroo*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Keď neberiem ohľad na pár chybyčiek v angličtine, tak mám jednu pripomienku.
    Keď už sa tak snažíš vyznieť anglicky..., myslím, že v anglicku alebo všeobecne v angličtine slovíčko "sms" nemajú, to iba my :-D ..môžeš použiť text message alebo message alebo len text :-)
    len hovorím, nehnevaj sa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pripomienku. Beriem ju pozitívne, neboj sa, nehnevám sa. Máš pravdu v tom, že chybičky sa nájdu, ale zas až taká skvelá v angline nie som, ale ani sa toho nechcem vzdať. Hlavné pre mňa je, že z toho dokážete vyčítať to, čo som chcela povedať. Polepším sa, sľubujem!! :)

      A ďakujem ešte raz. :)

      Odstrániť
  6. Je to krásne <3 Klaudia, ja ťa zbožňujem !!! <33

    OdpovedaťOdstrániť
  7. fantastické a ja nemam čo povedať no nemisli mi to :D ***

    OdpovedaťOdstrániť