nedeľa 1. septembra 2013

Secrets. 23.kapitola


1. september

Dúfam, že ste ho prežili. 

Všetko začína odznova. Všetko bude iné, možno lepšie.

Dúfam, že sa to znova rozbehne tak, ako má.
*K
_______________________________________________________________________

,,Niall?" zvolala som hneď po tom, čo som so zatvorenými očami šmátrala po prázdnej plachte vedľa mňa a nikoho som tam nenahmatala. Žiadna odozva sa mi neozvala, tak som unavene
rozlepila oči a pozrela som sa naokolo po prázdnej izbe. Čo ak bude v kuchyni? Určite bol hladný. Chcela som sa posadiť a ísť za ním, no v tom moju pozornosť upútal malý poskladaný papierik na vankúši vedľa mojej hlavy.

- Dobré ránko zlatko! Šiel som s chalanmi na interview do rádia a potom do štúdia niečo nahrať. Nehnevaj sa, že som ťa nezobudil, ale krásne si spala a tak som nemal to srdce. Keď pôjdem domov, čo bude okolo večera, ozvem sa ti. Už teraz mi chýbaš. Ľúbim ťa. N. xx -

Ako vadná som sa usmiala na papierik v mojej ruke a nežne som naň pritlačila svoje pery. Zasmiala som sa nad svojou blbosťou a papierik som položila naspäť vedľa seba na posteľ. Spať sa mi už neoplatilo a ja som dúfala, že aspoň Kristen bude doma. Zo stolíka vedľa mojej hlavy som vzala mobil a vstala som z postele. Mobil som vložila do úst a pomocou gumičky som si vlasy zviazala na temene, aby ma neotravovali. Kým som prechádzala cez chodbu do kuchyne, pozrela som si všetky potrebné informácie cez mobil a zapla som twitter. Kým sa mi všetko načítavalo, mobil som položila na pult a prešla som k chladničke, na ktorej som našla ďalší odkaz. Kristen šla za svojimi rodičmi a príde až v noci. Super. Vybrala som si nutellu a z linky som vytiahla vianočku. Sladkého neuškodí. Pomalými pohybmi som začala krájať vianočku, na ktorú som párkrát nababrala nutellu. Všetko som to dala na tanier a položila na pult, z ktorého som následne vzala mobil a vrátila som sa po pohár s džúsom. Môj zrak padol na displej a až sa mi zatočila hlava z toho, čo som videla. Rapídne mi stúpol počet folowerov a pri mojom mene svietilo veľa DM správ. Prezrela som si všetky veci kto ma kde followol a moje oči ma pomaly, ale iste začínali štípať od sĺz. To všetko len preto, lebo Niall priznal svoj vzťah so mnou. Všetci šaleli. Všetci boli z toho namäkko ešte viac ako ja sama. Celý profil som mala zaspamovaný od fanúšičok 1D a skoro každé druhé slovo malo škaredý význam. Nechápala som, koľko nenávisti dokážu ľudia poslať jednou správou, ba dokonca jedným slovom. Viac než toto ma zarazil fakt, že ma to bolelo aj keď som vedela, že by nemalo. Nikdy v živote by som si nedovolila byť s chlapcom len pre jeho peniaze a slávu. Nikdy v živote by som sa nechcela zviditeľniť takýmto spôsobom, ale ako vidím, každé dievča, ktoré si čo i len podá ruku s ich idolom je len falošná zlatokopka bažiaca po ich peniazoch. Bravo ľudia.

- Dear 1D's fans. I never want a boy just for his money. Never! I love Niall just 'cause he's Niall not anybody or anything else. He's the best boy I've met in my life so ceep calm please. -

Odoslala som svoj tweet a vypla som twitter. Sama pred sebou som sa hrala na silnú a na to, že mi tie slová neublížili, ale klamala som. Niekde v mojej hĺbke ma to neskutočne bolelo, že ľudia, ktorý ma absolútne nepoznajú dokážu napísať takéto veci. V rýchlych správach som si našla číslo na Pezzie a rýchlo som jej naťukala správu.

- Hi Pezz. I heard that u r in London with girls from group. R u? I'm bored soooooo we can go somewhere when u want. I need to talk to you and I have some questions too. I'm waiting for a reply. Please. :) Love u babe. :P L.xx -

Ťukla som na 'send' a mobil som položila vedľa seba na pult. Hneď na to som sa pustila do jedenia mojich obľúbených raňajok. Len čo som vložila do úst prvé sústo môj mobil sa hneď dvakrát za sebou rozvibroval a na mojej tvári sa rozhostil úsmev. Rýchlosťou blesku som ho vzala naspäť do rúk a na displeji mi svietili dve správy. Prvá od Nialla a druhá od Perrie.

- I just want to say that I miss u. :( N. xx -

- Hii Laura! Yeah, I'm in London but I'm with girls on the BBC radio at interwiev. We can meet at 2 p.m. In Starbucks on the corner? Maybe? I look forward to see ya and hug ya. Love u bebz! Pezz. xx -

Usmiala som sa na displej telefóna a zapila som to s džúsom.

- Babe, I miss u too. Want to be with u. :( I'm goin' with Pezzie to Starbucks at 2 p.m. Call me when u will finish your songs in the studio. Love u so much! L. xx -

- Hiiii! Yeah, we can meet there. See u! L. xx -

**

,,Dáš si kávu alebo čaj?" usmiala som sa na Perrie, keď sa usadila v našej obývačke po tom, čo sme sa vrátili zo Starbucsku. Všetky informácie sa rýchlo šíria a tak sme ani nemohli poriadne dopiť kávu, pretože ľudia sa dozvedeli, že dve priateľky od slávnych chlapcov z 1D sedia na káve v Starbucske na rohu a rozhodli sa ísť sa na nich pozrieť ako na zvieratká v ZOO, pričom sme si stihli vypočuť aké sme obidve zlatokopky.
,,Nejaký džús sa nenájde? Vonku je strašne teplo." usmiala sa na mňa naspäť a vzala módny časopis, aby sa mohla ako tak ovievať.
,,Idem niečo pohľadať." zasmiala som sa a zamierila som si to do kuchyne, kde som z linky vzala dva poháre, do ktorých som nasypala pár kociek ľadu a naliala džús až po vrch. Bez slov som sa vrátila naspäť do obývačky a keď Pezz uvidela džúsy v mojich rukách rozžiarili sa jej oči.
,,Si anjel." zavzdychala, keď si ľadový pohár priložila k rozpálenej tvári a slastne prevrátila očami.
,,To skôr ty sa na ňho podobáš." zasmiala som sa a pohodila som hlavou k jej blonďavým vlasom, ktoré mala tentoraz zopnuté do štipca.
,,Ale ale." zasmiala sa a hlavu si zakryla s vankúšom vedľa seba, aby jej nebolo vidno vlasy.
,,Keď som ja anjel, tak potom sú tie fanúšičky, čo nás dnes prenasledovali, normálne." povzdychla si a pohár si zložila do lona.
..Dá sa to zvládať?" opýtala som sa a presadla som si vedľa nej na gauč, pričom som si ľadovým pohárom chladila nohy.
,,Ono sa to dá, ale všetko viac-menej záleží od tvojej povahy. Od toho či si berieš takéto veci príliš k srdcu alebo nie. Ja som zo začiatku bola taká. Všetci vraveli, že som len príživníčka na Zaynovej sláve, že si chcem len zviditeľniť skupinu a proste, že som s ním len pre peniaze a slávu. Lenže ja som so Zaynom preto, lebo ho naozaj ľúbim. Ľúbim ho najviac na svete a strašne ma bolí to, že tomu ľudia neveria." vravela, ale na konci sa jej zlomil hlas a na pery si priložila dlaň, aby to aspoň z časti zahnala. ,,Vidíš? Ešte stále to bolí, ale ja sa proste stále musím hrať na to, že mi to je jedno, a že mi to neubližuje. Aj pred Zaynom sa snažím skrývať to, takže ak ma niekedy nájde s uplakanými očami vyhovorím sa na niečo, pretože viem, že by ho to bolelo a zároveň nechcem, aby sa na tie pojašené fanúšičky hneval. On ich miluje a sú jeho súčasťou." usmiala sa na mňa aj cez slzy a utrela sa.
,,Pezzie zvládneš to. A vidím to tak, že aj ja budem musieť. Zvládneme to spolu, dobre?" chytila som jej rameno a jemne som ju objala. Usmiala sa na mňa a tiež ma objala, keď v tom v zámke zaštrngotali kľúče a dovnútra sa vovalil Niall so Zaynom za chrbtom. Veď mali prísť až o hodinu!
,,Chalani, čo vy tu? Nemali ste prísť až za hodinu?" otočila som sa smerom k dverám a usmiala som sa na chalanov, pričom som ako, tak maskovala Perrie, ktorá si za mojim chrbtom utierala trošku rozmazanú špirálu. Niall sa na mňa zapozeral a úsmev, ktorý nahodil by položil k zemi nejedno dievča. So Zaynom za chrbtom sa presunuli ku nám a on si sadol vedľa mňa, pričom jeho ruky obmotal okolo mojich pliec a na pery mi vtisol sladký bozk.
,,Pezzie, zlatko, ty si plakala?" počula som, ako sa Zayn pýta Perrie vedľa mňa a rýchlo som sa na ňu pozrela.
,,Vysvetlím ti to neskôr, dobre?" usmiala sa na ňho a jemne ho pohladila po strnisku, čo sa mu črtalo na brade. Zayn sa na mňa zaujato pozrel a ja som len sklopila zrak. Nechám to na Perrie. Neviem, čo mu chce povedať a čo nie.
,,No dobre, poď ideme sa niekam najesť, som hladný ako vlk a aj títo zaľúbenci majú určite svoje plány." usmial sa na nás Zayn a jemne potľapkal Pezz po temene hlavy na čo sa rozosmiala a ja s Niallom s ňou.
,,No tak poďme, ty magor." zasmiala sa a na oplátku čapla ona jeho po stehne, na čo sa na ňu Zayn škaredo pozrel. Hneď na to sa vystrelila do stoja a ťahala za sebou aj Zayna, pričom na mňa nebadane žmurkla. Postavila som sa z Niallovho príjemného objatia a vybrala som sa za nimi odprevadiť ich aspoň k dverám. Niall sa ani neobťažoval postaviť iba hlasno zakričal, aby na seba dávali pozor a poriadne sa najedli. Prešla som k vchodovým dverám a počkala som, kým na seba natiahnu topánky. Zayn mal na nohách topánky ako vždy prvý a už len čakal kým si Perrie na seba natiahne svoje vybíjané ihličky, ktoré mali ako som si stihla všimnúť dosť zvláštne zapínanie. Keď konečne trafila všetko tam, kam mala, vyrovnala sa a hodila sa mi okolo krku.
,,Neboj sa, ja to ututlám." šepkala mi, keď mi pevne stískala krk a ja som myslela, že ak teraz nie som modrá, tak neviem kedy ešte budem.
,,Mám ťa veľmi rada Pezzie." zašepkala som naspäť a na líce som jej vtisla slabučký bozk.
,,Aj ja teba darlin'! Ešte sa ti ozvem a znova vyrazíme." vyrúkla na mňa, keď ma pustila z medvedieho objatia.
,,Budem sa tešiť." vyplazila som jej jazyk a usmiala som sa na Zayna, ktorého som tiež, teraz už slabo, objala. Úsmev mi opätoval, chytil Perrie za ruku a už ich nebolo. Iba som počula, aby som si na seba dávala pozor.

,,Vieš, že si veľmi rozkošná v tých šatách, čo máš na zadku?" usmial sa na mňa Niall, keď ma pozoroval s rukami zloženými pod bradou.
,,A ty vieš, že už by si konečne mohol zdvihnúť ten svoj krásny zadok z tej stoličky a urobiť niečo na pitie?" prísne som sa na ňho pozrela s rukami založenými na bokoch, ale on namiesto toho, aby naozaj zdvihol ten zadok, sedel aj naďalej a vyškieral sa ako zubná náhrada môjho bývalého suseda z detstva.

,,Poď mi dať pusu a pôjdem." usmial sa na mňa a prstom ma lákal k sebe, akoby nevedel, že ja prídem aj bez lákania. Prešla som okolo veľkého gauča až som sa ocitla v jeho náručí a perami som sa obtierala o tie jeho. Kolenami si ma pritiahol bližšie až som tam nakoniec ostala zakliesnená. Dlaňami som ho chytila za zátylok a pritlačila som sa ešte bližšie k jeho telu. Ak by niekto medzi nás chcel niečo pretlačiť, tak sa stavím, že cez medzeru medzi našimi telami neprejde ani žiletka. Ani som si nestihla uvedomiť ako sa Niallove ruky dostali na môj driek a jemne ho hladili. Aj cez náš bozk som sa musela usmiať, ale ani som sa nepohla. Nebolo mi to nepríjemné, skôr pravý opak nepríjemného. Prstami som si našla horný lem jeho trička a pomalými pohybmi som ho začala ťahať smerom do spálne.






Há!
Like or dislike? 

btw dnes večer o 18:00 prekvapenie!!

*K

4 komentáre:

  1. -_- Nenapínaj! :D <3 je to super :')

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Like!! SURE! ♥
    Ani po tak dlouhý době si nezklamala.. ale ty to vlastně ani neumíš :PP
    Úžasnéééééé :33

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je to superrr :-D naozaj ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dokonalýýý to je! :P Salancíík, rychle další :33

    OdpovedaťOdstrániť