pondelok 20. januára 2014

...


Chápem, že ste asi ešte dosť naštvané, no prepáčte. Tento týždeň a zároveň víkend boli ťažké.
Viete, škola, zaokrúhľovanie, proste nie je čas sadnúť si na riť a písať.
A keď sa už chvíľka času nájde nechcem ju stráviť len pri notebooku.
Víkend bol dosť perný keďže som mala včera narodeniny a celý víkend sa prakticky točil okolo toho. -_-

Budem sa snažiť sadnúť si čo najskôr k notebooku a napísať aspoň niečo zmysluplné, čo vás môže potešiť. 

:)

*K

4 komentáre:

  1. chápem ťa ja to mám to isté :) btw.: všetko najlepšie :) nemáš náhodou twitter? ***

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to aj vidno na návštevnosti. Cez týždeň je minimálna, no cez víkend stúpa, čo ma stále teší. Ďakujem, že chápeš. :)

      Ďakujem ti krásne za prianie a áno mám twitter: @ParakittyS mala by si ma tam nájsť. Kľudne ma followni aj napíš, určite sa ozvem naspäť. :)

      Odstrániť
  2. Všetko najlepšie! :) chápem ta, a na dobré sa predsa oplatí počkať ;)

    OdpovedaťOdstrániť