štvrtok 15. mája 2014

Dreams come true. 18.kapitola



Len 3 vety.
1. Ja viem, ja viem, ja viem.
2. Budem sa snažiť polepšiť sa.
3. Mám pre Vás prekvapenie.
____________________________________________________________


Kvapky dažďa jemne dopadajúce na povrch cesty ma zaplavili obavami z toho, ako budem na týchto vysokých opätkoch chodiť po ulici alebo aspoň cestou do baru. Pozrela som sa na
Nickie, ktorá sedela na gauči a sledujúc Gossip Girl pchala do seba ovocnú bombu, ktorú jej na želanie spravila moja mama.
,,Prší." vydýchla som a presunula som sa k mojej najlepšej kamarátke na gauč.
,,To fakt?" vykríkla nie veľmi nadšene a zadrhla sa s kúskom jablka, ktoré si vložila do úst.
,,Fakt. Som zvedavá, aké mokré prídeme do Funkyho." zakvílila som potichu a z misy pred ňou som jej ukradla pár kúskov ovocia. Keď som si do úst vkladala poslednú malinu, z vonku som začula zvuk klaksónu, čo nám dalo najavo, že chalani sú už pred domom. S Nickie sme sa na seba natešene usmiali a obidve sme sa naraz postavili z gauča. Chytili sme sa za ruku rozbehli sme sa do chodby natiahnuť na seba kabátiky, ktoré nás mali ochrániť pred chladným počasím vonku. Keď sa Nickiena dlaň dotkla kľučky od dverí, z druhej strany sa ozvalo jemné zaklopanie. Nickie potiahla dvere smerom k sebe a spoza nich sa na nás vyškierali dve zmoknuté kurčatá v podobe Niama.
,,Ahojte!" zakvílila Nickie a hneď sa hodila Niallovi do náruče. Nevideli sme sa len dve hodiny, ale pocity boli intenzívnejšie ako po dvojročnom odlúčení. Kým sa Niall stískal s Nickie pred našimi dvermi, ja som ich pomaly zatvorila a pozrela som sa do tých najúžastnejších hnedých očí, aké som kedy videla. Liamova dlaň zablúdila na môj driek a jeho pery zablúdili na moje líce. Keď sme sa od seba odlepili naše pohľady sa znova stretli a naše pery sa roztiahli do úsmevov.
,,Si krásna." povedal zasnene, no príliš vážne na to, aby som nabrala odvahu odporovať.
,,Ani ty nie si na zahodenie." zasmiala som sa a štuchla som ho pod rebrá. Liam perami naznačil slovíčko ďakujem a do jeho líc sa tiež votrela červeň. Jeho ruka si našla cestu cez moje ramená a spokojne sme vykročili smerom k autu, ktoré nás čakalo zaparkované pár metrov od vchodu. Dažďové kvapky si našli cestu na moju tvár a ja som si aspoň na sekundu vychutnávala pocit voľnosti, ktorý ma v tej chvíli ovládol.

Tupé, dunivé zvuky basy sa odrážali od vnútorných stien baru a ešte viac duneli v mojich vnútornostiach, ktoré len nadskakovali v rytme hudby. Od včerajšej noci sa tu nič nezmenilo ba ani poriadok tu nebol o nič lepší. Malé stoly pri stenách obkolesené tmavými stoličkami vytvárali pocit intimity a my sme sa vybrali k jednému z nich. Naša dnešná zostava pozostávala len z Perrie, Zayna, Harryho, Nialla, Nickie, Liama a mňa, keďže Louis šiel s Eleanor na nejaký rodinný večierok. Bola som šťastná, že som tu s nimi a môžem ich lepšie spoznať ako ľudí, nie ako hudobnú skupinu.
,,Čo si dáš?" opýtal sa ma Liam nahlas, len čo sme si sadli a odložili si veci na vešiaky za nami. Miesto vedľa mňa obsadil z jednej strany Harry a tá druhá patrila Liamovi.
,,Pomarančový džús, prosím." usmiala som sa a pohladkala som ho po hornej časti dlane. Liam sa na mňa usmial a na líce mi vlepil slabý bozk, ktorý mi doň vlial červeň. S jeho odchádzajúcim chrbtom som sa otočila na Harryho, ktorý niečo zamyslene ťukal do telefónu a pritom sa rozhliadal po bare.
,,Často sem s chlapcami chodíte?" opýtala som sa ho dosť hlasno na to, aby ma mohol počuť. Jeho prekvapený pohľad sa zdvihol od displeja telefónu a vpil sa mi do očí.
,,Možno tak dvakrát do mesiaca. Ale len vtedy, keď máme voľno a chuť na záťah, inak sme všetci doma a oddychujeme." odpovedal a usmial sa na mňa.
,,Aha, takže nie veľmi často." zasmiala som sa ,,Aké to je medzi vami? Sú vaše vzťahy také pevné ako opisujú médiá alebo to je o čosi slabšie?"
,,Noo.. ako sa to vezme. Dá sa povedať, že vzťahy medzi nami sú dosť silné, keďže spolu trávime väčšinu nášho života, ale myslím, že v poslednej dobe to je trošku viac o samostatnosti. Vieš, sme už dospelí a každý z nás, aj keď sa chceme venovať tomu, čomu sa venujeme, chceme si proste vybudovať zázemie a do konca života určite nebudeme žiť spolu ako bratia." povedal vcelku úprimne a zapozeral sa mi do očí.
,,Aha, chápem a čo hovoríš na tie veci, čo píšu o.." snažila som sa zo seba dostať ďalšiu otázku no dievčenská osoba, ktorá sa mi vrhla okolo krku ma zastavila vo vypytovaní sa.
,,Leaaaaaaaa!!" pripitý hlas pri mojom mi uchu mi jasne dokazoval, že viem o koho osobnosť sa jedná.
,,Tania? Čo ty tu robíš?" zasmiala som sa, keď sa odo mňa odlepila jej schránka.
,,Ja? Zabávam sa. Čo tu robíš ty? Híík." zatiahla jemne podnapito a 'pôvabne' zazrela na Harryho, ktorý sa na ňu vyjavene pozeral vedľa mňa. Myslím, že príliš nemá rád veľmi napité dievčatá. 
,,Ja som tu s partiou. Sú tu všetci?" zakričala som cez hlasnú hudbu a natiahla sa poza jej chrbát, aby som sa pozrela po miestnosti hľadajúc známe tváre z minulej noci.
,,Všetci sú tam niekde. Poď ich aspoň pozdraviť." povedala čikútajúc a bez zvolenia z mojej strany ma začala ťahať smerom k neznámemu stolu. Ospravedlňujúco som sa pozrela na Harryho, s ktorým som nechtiac prerušila konverzáciu a zakričala som, aby povedal Liamovi, že sa hneď vrátim. Všimla som si aj, že na mňa Nickie zazerá akoby som jej zjedla večeru, čo je u nej dosť závažný prečin, ale usmiala som sa a perami som naznačila, že to vysvetlím.
,,Fakt bol ten chalan vedľa teba Harry Styles?" povedala a prudko sa otočila tvárou ku mne.
,,Áno. Je to môj kamarát. Je tu aj Niall, Zayn aj Liam. Máš s tým problém?" opýtala som sa neustúpčivo a snažila som sa nevšímať si ten prekvapený pohľad.
,,Neverím." zatiahla a znova ma začala ťahať k stolu, kde mali podľa okolností sedieť chalani s babami.
,,Nechajme to tak." povedala som do hudby aj keď pochybujem, že to počula. Pred mojimi očami sa konečne zjavili osoby ľudí, s ktorými som tu trávila predchádzajúci večer.
,,Čaute decká!" zakričala som, čím som na seba upriamila pozornosť a všetkým, hlavne chlapcom, sa rozžiarili oči.
,,Leaaaa!!" zvrieskli naraz a všetci sa postavili, aby ma mohli objať. Všimla som si, že stôl, kde sedím s Liamom je rovno oproti tomuto a všimla som si aj to, ako vražedne na mňa zazerá Liam.
,,Ako sa máte po včerajšku?" zasmiala som sa a sadla som si na okraj kresla chrbtom k Liamovi. Neplánovala som sa pri partii zdržať dlho, ale jeho pohľady ma znervózňovali.
,,Nám je fajn. Veď vidíš, že ťaháme ešte jednu noc. Čo ty?" zasmial sa David a na dôkaz vážnosti svojich slov vyzdvihol pohár piva k ústam tak, ako to urobila Tania noc pred ním, pričom na mňa stihol žmurknúť. David bol jeden z chlapcov, ktorí sa ma včera snažili dostať, no bohužiaľ. Milo som sa usmiala a postavila z kresla, pretože ma už začínal bolieť zadok z neprispôsobivého materiálu.
,,Ja som na tom asi podobne, keďže ma tu znova vidíte, ale budem musieť ísť k svojej partii, aby sa nenahnevali." nepatrne som ukázala na stôl za mojim chrbtom a usmiala som sa.
,,Ale noták. Nebudeš sa túto noc zabávať s nami?" povedal smutne Joshua a nahodil sklamaný výraz.
,,Josh, neboj sa, na nejakú párty spolu ešte pôjdeme!" usmiala som sa a žmurkla na ňho ,,Tak decká, rada som vás znova videla, možno sa ešte dnes stretneme. Čaute a užite si to akoby som tu bola s vami!" rozosmiala som sa a odvážne som zdvihla ruku. Tanji som poslala vzdušnú pusu a ostatným som zamávala otáčajúc sa smerom k nášmu stolu, keď sa predo mnou objavila mužná postava Liama. Moje zmysly neboli vôbec pripravené na možnú situáciu a tak som sa zľakla.
,,Vystrašil si ma." povedala som karhavo a pozrela som sa mu do očí.
,,Kto sú tí ľudia?" ozval sa bez reakcie na moju poznámku a nevľúdne sa pozrel za môj chrbát.
,,Sú to moji kamaráti. Je na nich niečo zlé?" zazrela som na ňho a skúmala pohľadom. Žeby žiarlil?
,,Nepáčia sa mi tí dvaja týpci. Nechutne si ťa premeriavajú a očumujú." kývol hlavou smerom k Davidovi a Joshuovi a ja som sa otočila tým smerom, aby som zachytila ich pohľady. Liam mal pravdu, ich zreničky dôkladne sledovali môj zadok.
,,To je David a Joshua. Sú to v pohode týpci, len sa im asi páčim alebo prekážam vo výhľade." usmiala som sa a znova som sa pozrela do jeho očí.
,,Poďme preč." povedal prosebne a zapozeral sa mi do očí.
,,Dobre. Poď." natiahla som sa po jeho ruke a vyrazila smerom k stolu.
,,Lea, počkaj. Preč som myslel, preč odtiaľto a nie ku stolu." zastavil ma Liam, čím ma zmiatol.
,,Prečo chceš ísť preč?" nechápavo som sa pozrela na východ a potom späť na Liama.
,,Chcem byť s tebou. Sám. Chcem si užívať tvoju prítomnosť." povedal prosebne a chytil ma aj za druhú ruku. Srdce, ktoré sa šlo roztopiť v mojej hrudi sa rozbúchalo ešte viac než doteraz a ja som sa usmiala.
,,Tak ideme po veci a pôjdeme." natiahla som sa, aby som na jeho líci zanechala odtlačok svojich pier a spoločne sme sa vybrali ku stolu.
,,Perrie, povedz prosím Zaynovi, že mi je zle, a že sme šli aj s Leou domov, prosím." povedal Liam a hneď na to mi začal obliekať kabát.
,,Zvládnete to?" opýtala sa ustarostená Perrie a zdvihla sa z kresla.
,,Neboj sa, určite áno. Len daj vedieť chalanom, dobre?" upokojil ju a ona sa len usmiala.
,,Dám im vedieť. Majte sa a tebe nech je lepšie, Liam." povedala nahlas a ja som ju len objala a zakývala na rozlúčku chytajúc sa Liamovej dlane, ktorá si so mnou preplietla prsty a ťahala ma von pomedzi spotené tela tancujúcich ľudí na parkete. Zdalo sa mi, že som zahliadla aj Nickie s Niallom, ale to už som stála pred východom a s Liamom som si rozplietala prsty.
,,Vieš, že to tajím len kvôli tvojej bezpečnosti, však?" pozrel sa na mňa dúfajúc, že viem na čo myslím.
,,Áno, viem. Neboj sa, som v pohode." ubezpečila som ho a usmiala som sa. Bolelo ma to, že som sa k nemu nemohla správať tak, ako som chcela.
,,Som rád. Tak poď." usmial sa a otvoril mi dvere. Len čo fotografi uvideli kto sa snaží dostať von z baru začali cvakať ostošesť. Liam sa presunul predo mňa a rukou odháňal otravných ľudí z cesty, no mne sa nejako podarilo zaostať, kruh ľudí okolo mňa sa uzavrel a z každej strany sa na mňa začali sypať otázky, kto som a prečo idem s Liamom preč.
,,Ľudia, prosím. Pustite ma." zaprosila som zakrývajúc si tvár pred bleskami a nájsť cestu z tohto začarovaného kruhu von. ,,Liam." skríkla som, keď do mňa jeden z fotografov sotil a ja som ostala už úplne dezorientovaná. Zrazu sa odniekadiaľ vynorila jeho ruka, ktorá ma stiahla za neho a môj pohľad hypnotizoval jeho chrbát.
,,Ešte raz sa jej dotkneš a zabijem ťa!" skríkol na chlapa, ktorý do mňa asi sotil a ukázal ukazovák. ,,Teraz nás pusťte, lebo to zle skončí." povedal prísne a ako na rozkaz sa všetci rozostúpili. Liamova dlaň chytila tú moju a rezkým krokom sme nasadli do privolaného taxíka.
,,Si v poriadku?" jeho rozrušený hlas prehlušil silný tlkot môjho srdca a jeho dlaň zablúdila na moje líce, aby môj pohľad spočinul na ňom.

- Secrets nečakajte, keďže tam nie je dostatok komentárov. :)
Dobrú noc. 

*K

5 komentárov:

  1. Mojaaaaa..nevadí,ty když pridáš,tak to je..akdbkfnsjhfkouwkppuhndh :3 zbožnuju ten příběh <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to super! :)) ach jaj ako ja mam rada tuto story C:

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluju to. Miluju to. Miluju to. Strašně moc !!! :)
    Dokonalé :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aww..Oplatilo se čekat :) Dokonalý!!

    OdpovedaťOdstrániť