piatok 16. januára 2015

Secrets 35.kapitola


Som tu. S novou kapitolou Secrets, ktorá vám, dúfam, bude dávať zmysel.
Za koniec ma zabijete, no bohužiaľ.
DCT asi teraz nestihnem, ale zajtra by mohla byť ak mi do toho nič nevbehne.
Enjoy.
____________________________________________________________________

Ukazovákom som prešla po kontúrach Niallovho líca a s úsmevom na perách sledovala ako spí.
Po našom vystrájaní v obývačke sme nemohli skončiť nikde inde, ako v posteli s krátkym oddychom. Vyzeral tak anjelsky a pokojne, keď spal až sa mi nechcelo veriť, že je skutočný. Dlaňou som ho jemne hladkala po tvári a sledovala jeho reakcie. Najprv rozkošne pokrčil nos, pričom sa zamrvil na posteli a prevalil sa na stranu, aby okolo mňa mohol obtočiť ruky, čo ma neskutočne škrtilo.
,,Niall." zašepkala som a snažila sa dostať z jeho náruče ,,Niall, dusíš ma." povedala som hlasnejšie a zakašľala mu priamo do ucha. Okamžite sa prebudil a uvoľnil stisk okolo môjho krku.
,,Prepáč láska." ospravedlňoval sa ako malý chlapček, pričom zrakom kontroľoval, či som celá.
,,To je v poriadku. Nič sa nestalo." zasmiala som sa a na líce mu vlepila bozk.
,,Koľko je hodín?" chrbtami dlaní si pošúchal oči, ktoré následne otvoril a snažil sa zaostriť na prostredie okolo seba. Pohľadom zavadil o môj výzor a milo sa usmial. Určite som vyzerala ako po výbuchu, no môjmu mozgu to bolo prakticky jedno.
,,Štvrť na päť." zasmiala som sa, keď zaskočene vygúlil oči a perinu si vytiahla vyššie.
,,Naozaj sme spali dve a pol hodiny?" opýtal sa ma s nechápavosťou v očiach a nadvihol sa na lakťoch, pričom mu prikrývka skĺzla nižšie po tele a odhalila jemnú pokožku na jeho hrudi.
,,Tak to vyzerá." usmiala som sa a naspäť si ľahla. Mala som chuť stráviť celý zvyšok dňa v posteli a úplne sa vybodnúť na všetko naokolo. ,,Poviem ti novinku, ale nikomu ju nesmieš povedať, inak ma Kristen zabije." tajomne som sa zapozerala do jeho očí, ktoré pri slove novinka zbystrili pozornosť.
,,Budem mlčať ako hrob." vystrel sa a na znak úprimnosti sa usmial.
,,Sľubuješ mi to?" neveriacky som sa na ňho zapozerala a pomrvila sa na posteli.
,,Sľubujem!" zasmial sa a nežne ma pobozkal.
,,Asi budeme krstnými rodičmi." úsmev mi neschádzal z tváre a pri myšlienke na to dieťatko, s ktorým sa budem o pár mesiacov hrať.
,,Čože? Kto? Kde? Kedy? Čo mi uniklo?" prekvapenie v jeho očiach svietilo na diaľku a jeho telo sa posadilo na posteli s pohľadom prilepeným na mne.
,,Kristen. Čaká babätko a myslím, že my dvaja budeme skvelými krstnými rodičmi. To, že je tehotná viem len ja a teraz aj ty, tak sa to neopováž spomenúť pred nikým. To nech si už zariadi sama." všetky podrobnosti som mu podala ako na podnose a na Niallovej tvári sa rozležal úžas.
,,Bože, veď to je skvelé!! Budem krsnýýý!" zakričal na celý byt a moja ruka vyletela k jeho tvári, aby som mu mohla zapchať ústa. ,,Cho a eje?" povedal šušľavo cez medzierky medzi mojimi prstami až mi oslintal ruku a ja som sa rozosmiala.
,,Pred chvíľou si mi sľúbil, že to nikomu nepovieš a teraz to zvrieskneš na celý byt. Čudovala by som sa, keby to nepočula aj druhá strana Londýna." pokarhala som ho s prísnym pohľadom a sliny si utrela do jeho ramena za čo som si vyslúžila nepekný pohľad.
,,Nikto ma nepočul, nestresuj." zatiahol a hodil sa naspäť do perín, no v okamihu sa zháčil a šokovane na mňa vygúlil oči. ,,Počkať, keď je Kris tehotná a čaká dieťa, musela s niekým spať a v poslednej dobe to bol.."
,,Harry." načatú vetu som dokončila a usmiala sa.
,,To si robíš prdel! Ten malý fagan!" hlasný smiech sa rozľahol po celom byte a ja som si pomyslela, že sa môj priateľ načisto zbláznil.

**

,,Áno, Kristen?" zdvihla som vyzváňajúci telefón a priložila si ho k uchu.
,,Harry ma požiadal o ruku." vyslovila z druhej strany linky a mne zabehlo. Kašeľ sa rozľahol celým bytom a Niallov pohľad sa presunul na mňa. Perami som naznačila vodu, ktorú mi v sekunde podal a ja som sa bez okolkov napila, aby som si to v hrdle dala do poriadku.
,,To znamená čo?" postavila som sa z pohovky, pričom som cítila na zadku Niallov pohľad. Ten zvrhlý škriatok!
,,Že sa budem vydávať a čakám dieťatko s najlepší chlapom na svete!!" zakričala do slúchadla, až som telefón musela odtiahnuť od ucha.
,,Rátam s tým, že na noc ostávaš pri ňom, ale verím, že zajtra sa stretneme v Starbuckse a začneme s prípravami!"
,,Vo všetkom máš pravdu! Zajtra sa vidíme, Harry prestaň! Pá!" povedala narýchlo a zrušila hovor. S obrovským úsmevom som sa otočila späť k Niallovi a žmurkla na ňho. S hlasným výkrikom som sa rozbehla a skočila na neho, pričom som sa perami natlačila na tie jeho.
,,Čo ťa tak potešilo?" pýtal sa pomedzi bozky a jemne ma od neho odtiahol. Prudkým nádychom som chcela nabrať kyslík, aby som mu prezradila novinku, ale telefón sa v mojej ruke opäť rozzvonil a ja som sa pozrela na displej, aby som zistila, kto volá tentoraz. Otec.
,,Áno, oci?" zatiahla som a zliezla z Niallových kolien.

**

,,Rada som ťa znova videla oci. Majte sa všetci!" usmiala som sa a zaradom som objala celú moju rodinu od otca až po Jaka, ktorý sa po dlhej dobe vrátil z Ameriky, kde bol na dlhšej dovolenke s priateľmi.
,,Aj my teba dcérka. Drž sa a pozdrav Nialla." povedal otec a zvyšok súhlasne prikývol. Prstom som sa natiahla, aby som stlačila gombík na privolanie výťahu.
,,Určite odovzdám. Bol dosť smutný, keď vedel, že nemôže prísť kvôli nahrávaniu, ale určite prídeme nabudúce spolu." s cinknutím výťahu som otvorila dvere a zamávala.
,,Maj sa Laura!" počula som Mariu ako na mňa zakričala.
,,Ahojte!" zakričala som cez zatvárajúce sa dvere a z vrecka vytiahla mobil, čakajúc kým sa výťah pohne z miesta.

- Práve som odišla od otca a idem domov, za 10 min. som tam. Teším sa na teba. L. xox -

Vedela som, že bol nedočkavý, keďže mi cez návštevu došlo mnoho správ, že je už doma, a že sa bezo mňa nudí, aby som sa ponáhľala. Snažila som sa vypariť, čo najskôr, aby som sa mohla pritúliť do jeho príjemnej hrude a vychutnávať si jeho prítomnosť, ktorá ma nikdy neomrzí.

- Sláva! Prídem po teba? N. xx -

- Nie, vezmem si taxík. Ty ma len čakaj. O chvíľu som pri tebe. Milujem ťa. L. xoxo -

- Viac ako svoj život. N. xox -

S cinknutím výťahu som odložila telefón do vrecka a vyšla na priestrannú chodbu, aby som sa dostala von z bytovky a zavolala si taxík. Tmavé priestory ma trochu desili, ale predstava, že sa o pár minút pritúlim k Niallovi ma popohnala vpred a ja som vykročila ku vchodovým dverám. Po pár metroch som si všimla ako predo mnou kráča nejaká osoba a otvára dvere, tak som sa poponáhľala, aby som sa dostala čo najskôr vonku.
,,Ďakujem." povedala som s úsmevom, keď som si všimla, že mi ten muž drží dvere, ale niečo vo mne mi prikazovalo, aby som sa mu nepozerala do tváre.

,,Nie je zač." odpovedal mi známy hlas a v sekunde som na tvári cítila niečiju ruku s vreckovkou pritisnutou na môj nos. Thalidomitom nasiaknutá látka by omráčila aj koňa a ja som, nechtiac, začala padať k zemi. Temnota zahalila moju myseľ a ja som upadla do tmy.

Komentáre? 

2 komentáre:

  1. What? Salancík, rychle další!! :-D Ps: Samozřejmě, jako vždy dokonale napsané :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mojoooooo:( která svine jí to udělala?! Zabiju ho/jí -_- doufam že to dobře dopadne!! :* milujeeeeem ;3

    OdpovedaťOdstrániť