streda 25. marca 2015

#AlwaysInOurHeartsZaynMalik


Cítim sa čudne, pretože ten trend mi príde akoby Zayn umrel, ale to sa CHVALABOHU nestalo.

Zayn opustil One Direction.


Náš krásny, úžasný, láskyplný, starostlivý chlap s úžasným hlasom nás opustil a nám neostáva nič iné, len sedieť na riti a plakať.
Naozaj som si myslela, že ma 1D mánia už prešla, alebo aspoň z časti, ale čoraz viac si uvedomujem, že to tak nie je.
Samozrejme, už nebrázdim twitter ako nejaký nenormálny tvor a nestalkujem koho mi príde len aby som zistila čo je nové, ale toto som naozaj nečakala.
Dobre, tak možno áno. 
Vedela som, že raz takýto deň príde a vedela som aj, že to nebude jednoduché, ale že to bude teraz?

Zayn sa vraj vyjadril, že chce žiť normálny život, že chce byť normálny 22-ročný chalan (ktorým aj tak nikdy nebude, pretože on normálny určite nie je), a že cíti, že teraz je ten správny čas na to, aby odišiel.
Lenže môj názor je úplne odlišný. 
(Ak vás nezaujíma, nevadí, ja sa len potrebujem vypísať)
Určite si pamätáte na ten nedávny incident s údajným podvádzaním Perrie. Viem, zo začiatku som tiež nejako nemala rada to dievča, ale nech by som ju akokoľvek nenávidela, tak NEMÁM žiadne právo robiť bullshity ako boli tie minulé.
Lenže ľudia, presne toto sme spravili.
My môžeme za to, čo sa udialo.
Nikto iný len my.
Directioners už nie sú rodina. Sú to ľudia, ktorí si myslia, že môžu všetko, dokonca, že môžu ubližovať ľuďom, pre ktorých žijú, alebo skôr ľuďom, ktorí žijú pre nich.
V ŽIVOTE by som si nedovolila povedať krivé slovo alebo priať smrť niekomu, lenže u nás to bolo/je skoro na dennom poriadku. V našom fandome aj keď to už nie je fandom, ale fraška, si ľudia mysleli, že všetko, celý svet sa točí okolo nich, ale bullshit.

Zayn podvádza Pezz.
Louis a El sa rozišli.

Aké pičoviny ešte prídu? A vlastne aj keby to bola pravda, tak sa do toho kurva nemá kto čo starať!!!
Pre Boha vám by sa páčilo, keby o vás ľudia hovorili takéto veci?
Hraničí to s ľudským rozumom. 
Vôbec netuším, čo ďalej tu písať, ale verte, ak by ste teraz predo mňa postavili zaradom niekoho, kto povedal na chalanov jedno krivé slovo, tak ho asi zbijem za to, aký je sprostý a nerešpektujúci. (je to vôbec slovo?)
Som veľmi nahnevaná, nie na Zayna, jeho rozhodnutie plne rešpektujem aj keď to bolí, skôr na nás všetkých, ktorí sa správame akoby nám patril celý svet a mohli sme si dovoliť, čo len chceme. 

Musíme sa spamätať, pretože toto nie je normálne.
O to jediné vás prosím.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára