sobota 30. marca 2013

Secrets. 16. kapitola

meškám, ja viem :)
ale povedala som, buď včera alebo dnes. 
a je dnes. už len. hope u like it :)

*K
_______________________________________________________________

,,Niall! Opatrne s tými krabicami! Neublíž si!" vykríkla som, keď som videla ako sa Niall nebezpečne kymáca s krabicami na rukách von z priestranného výťahu, rovno do môjho (teda môjho a Kristeninho) bytu. Rýchlym krokom som prišla k nemu a snažila sa veci v jeho rukách udržať v rovnováhe.
,,Lauri, neboj sa. Nie som malý, aby som nevedel zaniesť dv
e krabice." ukľudňoval ma terajší chlapec môjho života a bez problémov zložil krabice za gauč. Malá kuchyňa, ktorá sa nachádzala vpravo od nás dvoch rozvoniavala obedom, ktorý som chystala ako prekvapenie a v tom mi hneď došlo, že moje špagety sa určite rozvaria. Bez slova som sa rozbehla do kuchyne rovno za sporák, kde som odkryla pokrývku a premiešala som cestoviny, ktoré vyzerali ešte celkom k svetu. Pripravovala som svoje obľúbené špagety so smotanovo - hubovou omáčkou, ktorú mi vždy všetci pochválili a tak som dúfala, že sa tak stane aj pri Niallovi. Kristen už mala možnosť okúsiť túto moju špecialitu a tak sa len tešila, keď som jej oznámila, čo chystám. Prvý obed v novom byte. Zvŕtala som sa pri peci a absolútne som zabudla na Nialla, ktorého som samého nechala v obývačke pri krabiciach. Už - už som na ňho chcela zavolať, ale silné stisnutie rúk okolo môjho pása mi dosvedčilo, že to nebude potrebné. Na tvári sa mi rozhostil jemný úsmev a po tele nabehli jemné zimomriavky, keď som na mojom krku pocítila odtlačky jeho pier. Pred mesiacom či dvoma by som sa roztrasene odtiahla, ale teraz som nemala dôvod. Pri Niallovi som sa cítila absolútne bezpečne. 
,,Čo to varíš?" opýtal sa ma po chvíli lamentovania na mojom krku a prehĺtol tak, že som to počula. Na mojich perách sa rozžiaril čarovný úsmev, ale nepovedala som ani slovo. Hrniec s omáčkou, ktorú som premiešavala, som prikryla naspäť s pokrývkou a otočila som sa k Niallovi, ktorý mal na tvári blažený úsmev. Natiahla som sa tak, že si Niall myslel, že ho idem pobozkať, ale nakoniec som skončila vedľa jeho ucha.
,,Choď zavolať Kristen. Ide sa obedovať." povedala som pošepky a bez jediného slova som sa odtiahla a vrátila naspäť k pecu. Chvíľu som nepočula nič a tak som si myslela, že Niall šiel naozaj zavolať Kris, ale nakoniec si ma pevné ruky pritiahli k sebe a vláčne pery sa zmocnili tých mojich. Až keď som sa odtiahla, Niall sa otočil a zamieril si to do druhej polovice bytu, ktorú sme si označili ako Kristenino 'územie'. Bez slova som si palcom utrela pery aj keď som na nich nemala nič a vrátila som sa k pecu, kde som precedila špagety z vriacej vody a za pomoci okázalých trikov som naservírovala podľa všetkých najlepšie jedlo storočia na stôl.

,,Mhm.. Toto bolo to najlepšie jedlo, čo som kedy jedla. Tieto boli ešte lepšie, než tie, čo si varila pred dvoma týždňami, Lauri." povedala s veľkým úsmevom na tvári Kristen, keď položila vidličku na prázdny tanier. Niall vedľa nej luxoval už druhú dupľu a moje srdce podskočilo radosťou.
,,Ďakujem ti Kris. Počkať. Ticho. Zdá sa mi alebo ti zvoní mobil?" opýtala som sa po chvíli ticha, ktoré zavládlo medzi nami, a ktoré prerušovalo vyzváňanie tónov pesničky od Little Mix. "Change your life." Bola to obľúbená pesnička Kristen a aj u mňa bola na vysokých priečkach v obľúbenosti, ale keďže si ju ako prvá za zvonenie nastavila Kristen, ja som sa musela uspokojiť s "One way or another." od chalanov. Možno to vyznie ako klišé, ale pesničky od chalanov milujem. Teda, odkedy mi ich Niall neustále spieva nedá sa to inak.
Kristen sa bez slova postavila od stola a rozbehla sa smerom do svojej spálne. Pozrela som sa na Nialla, ktorý si do úst dával posledné sústo a usmiala som sa. Jeho blažený výraz sa nedal prehliadnuť.
,,Si dokonalá!" povedal ešte s plnými ústami a jemne ma štípol do líca. Toto dvojslovné spojenie ma prekvapilo a ja som nevedela čo povedať a tak som sa len zasmiala a sklonila som hlavu.
,,Prečo si to myslíš?" nedalo mi neopýtať sa. Zdvihla som zrak a uvidela som, že konečne dožul a dojedol.
,,Si moja, miluješ ma a vieš perfektne variť. Čo viac mi treba ku šťastiu?" usmial sa na mňa a ukázal tak koľajničky na jeho krásnych zúbkoch.
,,To ty si perfektný a nie ja! Môžem ďakovať Bohu, že mi ťa našiel a dal." jemne som sa usmiala a moja ruka poputovala na jeho líce, ktoré jemne obkreslila.
,,Ľúbim ťa, Laura." povedal nežne a chytil moju ruku nalepenú na jeho líci.
,,Ľúbim ťa, Niall." odpovedala som a nahla som sa, aby som sa nežne obtrela o jeho pery.
,,Môžem si dať ešte jednu dupľu? Poslednú." opýtal sa ma po tom, čo sme sa od seba odlepili a celým bytom sa rozozvučal môj zvonivý smiech.

,,Ďakujem." usmial sa Niall na staršieho predavača zmrzliny a vzal si od neho dva kornútky naplnené studenou pochúťkou. Otočil sa a jednu ruku so zmrzlinou, ktorá patrila mne a podal mi ju. S veľkou radosťou som si ju vzala a pustila som sa do nej. Niall ma chytil za ruku a pritiahol si ma k sebe, aby mi mohol ruky obmotať okolo ramien. Na oči som si spustila okuliare a spoločne sme sa vybrali do parku.
,,Ako dlho máte ešte voľno?" opýtala som sa po chvíľke ticha a vychutnávania si zmrzliny. Vedela som, že toto nič nerobenie sa o pár dní možno aj hodín zmení v niečo absolútne iné. Na to, na čo si teraz zvykám už nebude také ako predtým.
,,Ešte tento týždeň. Viem, že sa ma chceš zbaviť, ale budem ťa ešte otravovať." zabŕdol do mňa, pričom sa sladko usmial a ukázal neodolateľný úsmev.
,,Niall! Prestaň!" povedala som nahnevane a lakťom som ho štuchla pod rebrá. Nemala som rada, keď niekto takto rozprával, tak som sa vymanila z jeho objatia a prešla som pár krokov pred neho. Dojedla som kornútok zo zmrzliny a vybrala som sa na lavičky pri malom jazierku na pravej strane od nás. Štrk mi jemne praskal pod nohami a to isté sa dialo aj pod Niallovými nohami, ktoré sa ma snažili dobehnúť.
,,Lauri prepáč. Vlastne ani nechápem, čo ťa tak nahnevalo." počula som za sebou a o stotinu sekundy sa môjho lakťa zmocnili jeho prsty. Podvedome som sa pousmiala, ale navonok som na sebe nedala nič vedieť.
,,Prosím nerozprávaj tak. Nemám to rada. Sľúb mi hlavne, že ma neopustíš." otočila som sa tvárou k nemu a zapozerala som sa do jeho očí. Niall sa pousmial a končekmi ukazováka a prostredníka mi prešiel po kontúrach líca, čo spôsobilo, že som sklonila tvár a nechala som sa láskať jeho prstami.
,,Sľubujem. Vieš, že ťa milujem, že chcem byť s tebou navždy. Nikdy ťa neopustím. Ani to nechcem a ani to nedokážem. Som tu len pre teba, aby som ťa ľúbil a chránil. Budeme šťastní spolu. Jasné?! Tak never mojim žartíkom." (toto mi raz napísal môj miláčik, tak som sa inšpirovala :3 ) povedal po tom, čo mi nadvihol bradu a znova sa mi zadíval do očí, z ktorých sa po chvíľke vykotúľala malá slzička. Natiahla som sa na špičky a prilepila som sa na jeho pery, bez toho, aby som sa zamyslela nad tým, že sú okolo nás možné fanúšičky, ktoré táto moja činnosť asi zabije. Keď som nedobrovoľne opustila jeho pery všimla som si asi sedem dievčat stojacich pár metrov od nás, ako majú na nás namierené telefóny a fotia nás.
,,Ehm. Niall?!" nervózne som sa zasmiala a hlavou som pohodila smerom k nim. Viditeľne mu došlo a pozrel sa tým smerom. Hneď na to ma chytil za ruku a ťahal ma smerom preč. ,,Kam ideme?" opýtala som sa po chvíli kľučkovania pomedzi stromy. Všimla som si, že dve dievčatá sa vybrali za nami. Zahli sme za pár stromov až kým sa rozhodol odpovedať.
,,Prekvapenie, ktoré som chystal až neskôr po prechádzke, ale bude lepšie ak tam pôjdeme teraz. A aspoň sa neskazí jedlo." vravel skôr ako sám pre seba než pre mňa a ja som si všimla, že nás už nikto nesleduje. ,,Tadá! Sme tu." trhol mnou a ja som sa pozrela na krásnu lúku pred nami.
,,Páni." vydýchla som úžasom po chvíľke odmlky a zoširoka som sa usmiala. Niall ma vzal za ruku a ťahal ma k stromu, ktorý sa nachádzal presne v strede, kam ma aj posadil na už rozprestretú deku a odbehol si po niečo o čom som nemala ani potuchy.




páči? nie? :(
komentáre proším :3
12+? :)

14 komentárov:

  1. Áčklfa!
    Já chci stěhovat s Niallem, teď hned! A zmrzlinu!! :3
    ÁÁÁÁÁ miluju ten příběh, stejně tak , jako moje twinino ♥
    Zlatko, nejvícpeckamonstrózní díl :**

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to takee zlatee:-) super cast. stoji za precitanie;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jasné že páči! :) kedy by sa nám nepáčilo?! :D je to dokonalé :)) teším sa na ďalšiu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžastnuté moja! :) Vidno, že máš dobré inšpirácie :D Těšíííng na dalšiu Salancík :*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No Claudie *_* Je to krásne :) Ako ty stále krásne píšeš, ale toto <3 Krásne :) šupittó ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Úžasný príbeh ja nemám slov toto je úplne že wow...:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Je to krasne ale mozem sa spytat preco neodpovedate na tie krasne komentare ktore vam tu zanechavaju vasi fanusikovia ? mali by ste byt radi ze tu dajake su !!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)

      - myslíš, že nie sme radi, že tu sú? nehnevaj sa, ale stále si počkám na určený počet a až potom odpisujem.. ja si ich všetky kontroľujem a pozerám o to sa neboj.. vážim si ich najviac na svete. :) je to tou najlepšou odmenou pre mňa tak pšt :)

      Odstrániť
  8. <3 <3 <3 neviem čo mám napísať .. proste úžas :) (rožok :D)

    OdpovedaťOdstrániť