streda 24. októbra 2012

few days by Janii


ahojte žienky :*

ako vždy, aj dnes vám sem hodím pár hrejivých slov, z prvej, čiže mojej ruky :D

chcela by som vám aj zhrnúť mojich pár dní, so...

piatok: chillin day, ale že totálka, zo školy som utekala domov, kde som sa vykvasila pred PC a leháro :) večer checkla X-factor, ubezpečila sa, že Američania sú preafektovaní a šla spať :)

sobota: bola som na horolezeckých pretekoch (viac info na www.kalamarka.sk)

nedeľa: opäť chillin, kukala som Vydáš sa a basta! potom zasadla za knihy

pondelok: myslela som, že ma v tej škole vystrie, zlý, veľmi zlý deň :/

utorok: nič moc, viete, škola

dnešok: môžem si sadnúť za knihy, lebo máme toho dosť

vlastne, som vám dokopy nič nenapísala, ale niečo predsa :D

chcem ešte raz poďakovať Laure, áno tebe, za tie tvoje dokonalé správy na našej fanpage stránke na 
FB :) naozaj sa to dobre číta a aj s *K sme ti vďačné :)

Ďakujeme!!

a čo vy? ako sa máte? žijete? :D  :D

Janii

naše kočeny :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára