streda 17. októbra 2012

Now! by Janii



ahojte čučoriedky :*

tak, ako sa mi máte? dúfam, že čo najlepšie :)

ja viem, viem asi so školou, tak ako ja :) ale čo už, nebojte sa, nie ste samé, ktorým sa nechce ráno vstať a trepať sa zase do tej sprostej budovy menom škola, ale ja sa vždy aspoň pousmejem, pretože opäť uvidím moju Luss, Mimi a moje slniečko Veroniku, ktorú však vy nepoznáte, pretože som o nej nikdy nehovorila :) to však nemení nič na tom, že je moja No. 1 :)

čo mám nové? (neviem to chcete vedieť, ale aj tak vám napíšem) :D
v podstate nemám nič nové, práve sedím v obývačke, snažím sa písať novú časť God' s Wings, pretože som vám sľúbila, že sa polepším :) mám rozpísané aj nejaké tie jednodielovky, takže mi stačí len nejaký ten voľný čas a všetko bude :)

 kukám správy na Markíze, vraveli, že príde babie leto a cez víkend má byť až 25° C, juuuj teším sa :) aspoň sa budem môcť slniť pekne vonku na slniečku a mojkať sa s mojimi mačičkami :) áno, máme dve 'nové' :D súú strašne zlaté, žiaľ nemám ešte fotku, ale keď bude, isto vám to sem hodím :)
táák, toť vsô moje :* idem sa ja opäť ponoriť do písania, aj keď by sa mi patrilo učiť :/

myslím na vás :*..Janii

a komentujte!!! aj moju jednodielovku so Zaynom!!!

 trošku narcizmu v podobe svojej fotky :D kiss my.. :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára