pondelok 13. augusta 2012

Dance to Love :) 4.kapitola


,,Som rád, že mi dáš ešte jednu šancu"usmial sa na mňa Zayn, keď som prezlečená vošla do siene.Dnes si dávame 2hodinovku pred tréningom.Prekvapilo ma, že sedel na zemi a čakal na mňa.Akoby sa v ňom niečo zmenilo, alebo ja neviem.Cestou sem som si povedala, že sa nebudem narokom rozčuľovať a ak to nepôjde tak sa na to proste vykašlem a budem len ďalej tancovať.
,,Dúfam, že nebudeš taký hnusný ako včera, lebo vieš čo sa bude diať."pohrozila som mu a on sa zasmial.Prehrabol si čierne vlasy a ja som sa skoro roztopila.Veci som si položila k jednému zo zrkadiel pričom som sa znova pozrela na Zayna.Bol neskutočne krásny a ja som sa nevedela vynadívať.
,,Už si sa natiahol, alebo nie?"opýtala som sa ho, kým som si vlasy uväzovala na temene do čuplíka
,,Ja už som pripravený na tréning"usmial sa na mňa a poškrabal sa na mierne zarastenej brade
,,Dobre..tak ešte sa natiahnem ja a môžme začať"usmiala som sa pre zmenu ja a začala som si precvičovať svaly.Snažila som sa sústrediť, ale stále som cítila jeho pohľad na mne.Chcela by som vedieť čo si myslí vo svojej hlave, aby som vedela čo si o tom mám myslieť.
,,Čo tak čumíš?"pozrela som sa na ňho a zasmiala som sa
,,Nič..ja len, že si krásna"povedal a ja som sa až zarazila.Šokovane som sa na ňho pozrela a on rýchlo odvrátil zrak.Nastalo trápne ticho a ja som nevedela čo mám povedať.Tak som sa len na ňho pozerala a čakala som kým táto chvíľka prejde.
,,Dobre..Môžme začať.."prerušila som to nevydržateľné ticho ,,No ták vstávaj"rozosmiala som sa, keď sa na mňa začudovane pozrel a natiahla som sa, aby som ho mohla vytiahnuť na nohy.Pri kontakte našich tiel mnou znova prešiel ten perfektný pocit a ja som chcela lietať.Zayn sa konečne vytiahol na nohy a my sme mohli začať..

,,No vidíte!A že vám to nejde"počula som Betty, keď sme už so Zaynom končili s našim tréningom.Chvala bohu správal sa konečne normálne a dokázali sme sa aj poriadne zasmiať.
,,No tak možno druhý pokus je lepší" usmial sa Zayn a odstúpil odo mňa čím prerušil dotyk našich tiel.Stále si na to neviem zvyknúť.Neviem si zvyknúť na ten perfektný pocit, keď sa ma dotkne.
,,Možno Zayn.Čo na to vravíš ty Nicol?"pozrela sa na mňa Betty čím ma vytiahla z myšlienok
,,No..ehm.."pozrela som sa na Zayna a nevedela som čo povedať, lebo popravde som ani nepočula otázku ,,No Zayn má pravdu.Je to lepšie než to bolo včera a naozaj mu to dnes celkom šlo."usmiala som sa na Betty a ona sa usmiala späť.
,,To naozaj?"začudovane sa na mňa pozrel Zayn
,,Áno naozaj Zayn.."zasmiala som sa a pozrela som sa na vysmiatu Betty vo dverách
,,Som rada Nicol, že ste už okay"usmiala sa na mňa.Niekedy pochybujem, či vie aj niečo iné než je úsmev ,,O 5 minút začíname s tréningom takže Vás tam  čakám.Oboch."zasmiala sa Betty a prešla naspäť do siene
,,Tak ďakujem Zayn za pekný tréning.Som rada, že si bol už konečne normálny"zasmiala som sa a podávala som mu ruku, no Zayn ma za ňu pritiahol k sebe a objal ma. Bože vnútri som zhĺboka dýchala ako šialená a
,,Aj ja ti ďakujem Nicol.Vďaka tebe mám aspoň aký taký pocit, že viem tancovať.Veľmi si ma potešila."usmial sa na mňa Zayn a spoločne sme sa presunuli na normálny tréning

,,No tak vrav čo sa stalo?"drgla do mňa Domii, keď sme sa prezliekali v šatni a chystali sa domov.Celý čas som bola ako vo sne a keď nám oznámili, že o dva týždne sa rozhodne ktorá skupina je najlepšia bola som pre zmenu ako na nože.Nemyslela som si, že 'Ice Wings' mi toľko toho prinesú do života.
,,Nič sa nestalo prečo by sa malo niečo stať?"zavrávala som.Nemám chuť počuť, že sa do mňa Zayn buchol
,,Bože Nicol..prestaň dobre? Poznám ťa už 5 rokov takže viem čo si za človek! Takže to hneď vyklop lebo wrr!"zazrela na mňa Domii a ja som sa rozosmiala
,,Poď skočíme na kávu a všetko ti poviem!"zasmiala som sa a ťahala som ju preč zo šatne.Domii schmatla svoju tašku a prešli sme okolo chlapčenských šatní dole schodmi von z budovy.Trošku ma sklamalo, keď som nikde nevidela Zayna, ale čo už.Hneď ako som si to domyslela pozrela som sa na to miesto, kde ma včera poprosil, aby som to s ním znova skúsila a uvidela som ho tam, ako znova poťahuje zo svojej cigarety.Chcela by som vedieť ako robí, že ho vôbec nieje cítiť za cigaretami a pritom nevonia akoby na seba vylial polovičku voňavky.Zayn si ma všimol a ja som sa znova, ako vždy, na chvíľku stratila v tých jeho krásnych čokoládkových očiach.Milo sa usmial a zahodil cigaretu, pričom sa vydal smerom ku mne a Domii.
,,No čo ty tuhý fajčiar?"zasmiala som sa a štuchla som ho do ramena.Už som musela doplniť zásoby drogy a keď mnou znova prešla elektrina bola som mimo.Zas a znova do mňa musela Domii drgnuť, aby som sa uvedomila a ja som začala vnímať okolitý svet
,,Tak čo šla by si?"opýtal sa ma Zayn a ja som nevedela odpovedať
,,Ehm..Zayn..prepáč..nejako som nevnímala otázku môžeš mi ju zopakovať?"začervenala som sa a Domii sa zadržiavala smiechu.Zayn sa uchechtol a pobavene sa na mňa pozrel.Stavím sa, že som bola červenejšia než chilipaprička.Bože.Trapas!Nicol sama si za to môžeš! 
,,Pýtal som sa ťa, či by si nezašla so mnou niekam..Na kávu alebo tak.."poškrabal sa na temene a hanblivo sa na mňa pozrel
,,Akože teraz?"blbo som sa na ňho pozrela.Bože Nicol jasné, že teraz!Prečo si taká sprostá!
,,No teraz..Čakal som na teba"usmial sa Zayn
,,No vieš Zayn mali sme ísť s Do.."snažila som sa vysvetliť mu
,,Jasné, že Nicol pôjde..Ja sa aj tak ponáhľad domov.Čaká ma jeden kamarát na nete.."usmiala sa Domii a znova ma drbla pod rebrá.Ja jej vyškriabem oči prisahám!
,,Tak dobre..Zabehnem si po bundu a môžme ísť"zasmial sa Zayn a vbehol naspäť do štúdia
,,Domii čo to má byť?"vyhabkane som na ňu zazrela a Domii sa na mňa tiež nechápavo pozrela
,,Ja?Bože Nicol je vidno ako veľmi chceš ísť takže daj si na pery trošku lesku a ideš!Žiadne nie nepočujem!A aj tak ja idem domov!"zahriakla ma Domii čím mi zabránila povedať aspoň slovo, z ruky mi vytiahla kabelku a na pery mi začala kydať lesk na pery
,,Dobre, dobre Domii to stačí..Veď sa ma zľakne.."zastavila som ju.Vyzerala viac nervóznejšie než som bola ja sama a to už bolo niečo.
,,Pfuu..dobre (e)N idem ja lebo už ide Zayn!Drž sa a zavolaj mi večer dobre?"stihla zakričať a už za sebou ťahala celé svoje telo (:D).Pozrela som sa na dvere z ktorých vychádzal Zayn a znova som sa skoro roztopila.Nicol spamätaj sa už konečne..!!
,,Kam ideme vlastne?"nablblo som sa opýtala, keď s úsmevom prešiel okolo mňa a zatiahol ma za ruku
,,Čo tak zájsť si do Starbucksu po kávu a prejsť sa po parku?"navrhol Zayn, keď sme prechádzali okolo vedľajšej uličky
,,Okay beriem to.."usmiala som sa a ďalej som sa potácala vedľa neho...

,,Takže tak.."usmiala som sa na Zayna o 5 hodín neskôr, keď sme stáli pred našim domom.Dobre..už to nebudem popierať.Zaľúbila som sa do neho.Neskutočne.Ale aj tak budem ticho.
,,Ďakujem ti za príjemný deň Nicole"usmial sa na mňa Zayn a ja som bola v siedmom nebi.Pozrela som sa za jeho chrbát na taxík a nedočkavého taxikára v ňom.
,,Aj ja ti ďakujem Zayn"usmiala som sa na ňho a objala som ho.No, dobre bolo to trošku dlhšie objatie ale za to som sa poriadne nafetovala jeho vône, ktorá v mojom mozgu ostane dúfam, že dosť dlho.Keď som sa od neho mierne odtiahla Zaynove pery sa nebezpečne začali približovať k tým mojim..

                                       Moje detičky <3 Čo mi stále behajú po obrazovke :D
                                                                      Záviďte! :D








Zayn keď čakal na (e)N :) Krásny!

Outfit Nicol :)

Táák baby je tu 4.kapitola :)
Prepáčte mi, že som taká zlá a nepridávam každý deň ale nejako nestíham..:(
tento týždeň je veľmi mega ťažký :D takže ak sa do stredy nedokopem k 5ťke tak najbližšia časť bude až v nedeľu :)
Sorry..potom bude pridávať znova pravidelne :)
Do zajtra 10 KOMENTOV :)
Ľúbim Vás :)
*K




15 komentárov:

  1. Wuaaa...Dosť dokonalé ! Strašně sa mi to páčí :) Těšing velký na dalšiu :PP

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uzasna cast :D:D ! neskutočne krásne píšeš..:) teším na ďalšiu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to super...kedy bude ďalšia? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ha moja zlatá! :) Nemálo vysmátá..jak chillipaprička :D A myšlení a la blondýnka :D Si zabila moja :D Ale perfektní část, jakože fakt! Úplně jsem se do toho..zamilovala..:*
    Luv ya babe xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super! rychlo dalsiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super časť :) teším sa na dalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne to je :)Teším sa na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nadherna...rzhclo dalsiu :P uz sa neviem dockat

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dalšiu prosím..Je to strašně pekné..;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Píšeš fakt dokonale, dnes jsem tuto povídku začala číst a musím říct, že by s tebe mohla být i klidně spisovatelka, opravdu dobrá část a povídka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Júúúj zvedavá som, nenapínaj, ja viem aké to je, že sa nedá len tak z brucha niečo napísať, ale páči sa mi to ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ahoj .. Zrovna jsem tuhle story rozečetla a wow .. Chtěla bych se zeptat kde si si stáhla tuhle aplikací ???::)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Teraz som zacala citat tento pribeh a chcela by som sa ta opytat ze kde si si stiahla tu aplikaciu lebo ja som to mala ale zabudla som kde som si stahovala :)) nedala by si sem ten link :)*

    OdpovedaťOdstrániť