streda 8. augusta 2012

Skryté tajomstvá 1.kapitola


Emá!Poďme švihni si!Nebudem tu čakať na teba celý svoj život!“zakričala som na svoju mladšiu, nevlastnú sestru Emu. 
„Hej, hneď.“ odkričala mi.Čakala som ďalších päť minút, ale potom som vybehla hore a keď som ju zbadala, padla mi sánka  
„To hádam nemyslíš vážne!Toto?! Veď nemáš ani poriadne desať a chceš si obliecť toto ?!“ihneď som spozornela, keď som zistila, čo má oblečené.Mini sukňu a k tomu velikánsky výstrih do V. 
„Vieš ty čo nestaraj sa do mňa!Ja na rozdiel od teba sa viem obliecť!“pohoršene sa pozrela na moje oblečenie.Mala som čierne rifle, modré tričko a červené sako. 
„Na rozdiel od teba sa obliekam primerane svojmu veku. Už aj si to prezleč, inak s tebou nikam nepôjdem.A ak si nepohneš tak to nestihneme!“ povedala som jej a otočila sa na odchod 
„Neprezlečiem sa.A ak mi ešte niečo také povieš poviem to ockovi!“ povedala výhražne „Fajn, choď si v čom chceš“ zamrmlala som a vošla som do Sofiinej izby 
„Nebude ti vadiť, že nejdeš ?!“ pozrela som sa na čítajúcu Sofi, ktorá sedela na posteli prikrytá prikrývkou. Jemné blond vlny jej padali na plecia a keď zdvihla zrak od knihy bolo jej vidno tmavé hnedé oči, vyzerala ako anjel.Bola úplný opak mňa ja som mala rovné vlasy, ryšavej farby a azúrové modré oči. Mama vravela, že oči mám presne také isté ako môj otec. 
„ Nie vôbec.Veď vieš, že prejavujem rovnaké nadšenie keď počujem slovo One Direction!“ zasmiala sa a ja s ňou. 
„Dobre tak zajtra môžeme ísť na nákupy.“ chcela som jej to nejako vynahradiť „Alebo môžeme zájsť niekam inam ?!“ povedala som, keď som zbadala jej 'nadšený' výraz. 
„Mohli by sme ísť aj do kníhkupectva?!“ opýtala sa ma 
„ Pravdaže kamkoľvek chceš !“objala som ju 
„KATIE !!“ zrevala na mňa Ema 
„Jááj už budem musieť ísť.“dala som jej rýchlu pusu a postavila som sa vo dverách na mňa zakričala
„Dávaj si pozor!“
„Budem!“ zišla som po schodoch a vošla do predsiene.Obula som si čierne conversy, zobrala tenký čierny kabát a moju obľúbenú veľkú hnedú kabelku. 
„Tak čo ideme?“ opýtala som sa Emy, ktorá tam celý ten čas stála 
„Jasné poďme.“
Máš lístky ?“ opýtala som sa jej, keď sme nasadli do Elizabethinho auta.Eliazabeth je moja nevlastná matka. 
„Áno, mám len už choď!“ povedala netrpezlivo Ema 
„Si pripútaná?!“ pozerala som sa do spätného zrkadla na Emu, tá súhlasne prikývla.
Usadili sme sa do tretieho radu.Za to musel Jack vysoliť riadne peniaze, ale je mu je to úplne jedno, hlavne nech je jeho dcéruška šťastná!Vzdychla som si.

Keď sme sa usadili čakali sme asi tak päť minút a tak som potichu povedala  
„Meškajú.“ 
Oni si to na rozdiel od teba môžu dovoliť!“ povedala uštipačne Ema.Pozrela som sa na ňu a ona mi vyplazila jazyk .
„Týmto ich určite neočaríš!“ povedala som jej 
„Ešte tu nie sú.“ A hneď na to sa zotmelo a ozval sa veľký krik. Z pravej strany vyšli piati mladý chalani, nevenovala som im veľkú pozornosť . 
,,Privítajte prosím One Direction!“ ohlásil moderátor ozval sa veľkí krik a chalani zamávali.Dievčatá ich úplne hltali očami a ja som tie svoje iba prevracala.Tam sa moja pozornosť skončila, začala som rozmýšľať nad školou, treba mi ešte urobiť projekt na zemepis o Afrike a v pondelok píšeme písomku z dejepisu. Ach to bude zase učenia do noci. Musím si nájsť prácu, aby som si, keď už budem mať 18 mohla zaobstarať nejaký prenájom.V tejto rodine to už dlhšie nevydržím.Ale koľkokrát som už mala dobru prácu Jack mi ju vždy, ale vždy nejako prekazil.Začal vyvádzať v predajni a všetko rozbíjať, obťažovať zákazníkov a to len preto, aby som bola doma a robila mu slúžku a.. Vyhnala som to z hlavy,  nechcem nad tým rozmýšľať to radšej budem počúvať tieto kecy.Práve sa ich pýtal či sú zadaný, prví traja boli.To bol ten myslím, že Zayn, Liam a Louis. Modrooký bloňdáčik a kučeravý niesú. 
„A nemali by ste problém začať randiť s nejakou z tu prítomných báb?!“ opýtal sa ich a myslím že to bol Naill mu odpovedal 
„Ak je náš typ a je milá a sympatická tak nezáleží na tom, či je naša fanynka alebo nie.“ povedal rozhodne a všetci s ním súhlasili.Moderátor vyšiel do hľadiska a zadíval sa na diváčky 
„A môžem vám teraz nejakú vybrať?“opýtal sa ich
„Pravdaže, veľmi radi niekoho spoznáme!“povedal ten s tými kučierkami 
„Takže Naill pre teba by mohla byť táto bruneta?Ako sa voláš ?“ ukázal na dievča, ktoré mohlo mať tak 17 rokov 
„Natalie.“ 
„A Natalie si ochotná ísť na radne s Naillerom?!“ 
„Pravdaže, budem veľmi rada.“ Povedala Natalie 
„Tak po ukončení tejto relácie príď do zákulisia.“oznámil jej a dievča si od nadšenia zkrylo ústa rukami a do očí sa jej natlačili slzy. 
„Tak a ešte ty Harry!Koho ti tu zoženieme.Blondýna?Brunetka?Čiernovláska?“stále sa približoval k nám 
„Alebo niečo nezvyčajné?!Čo tak ryšavka?!“usmial sa na mňa.Podišiel k nám
„ Ako sa voláš?“
„Ja?!“opýtala som sa 
„Áno, ty.Vidíš tu nejakú inú ryšavú hlavu?“zasmial sa 
„Tak toto si vyprosím“ zasmiala som sa 
„Odpusťte.“Chytil mi ruku a pobozkal, ako keby som bola nejaká princezná „Ospravedlnenie sa príjima!“ zasmiala som sa, bol veľmi milí nečakala som to. 
Tak dozviem sa už vaše meno?“opýtal sa ma 
„Katie.“usmiala som sa 
„Tak Harry čo na to povieš?!Pôjdeš?“ túto otázku smeroval k Harrymu 
„Áno, bude mi cťou !“usmial sa Harry..

Táákže dievčence..pridala som Vám prvú kapitolu Katkinho príbehu..prepáčte, že to tak dlho trvalo, a mala to pridávať Katie, lenže pani nám odišla na dovolenku..
Veď nech si to užije :) Zajtra Vám pridám aj ďaľšiu časť, ale najprv 5 komentárov..dobre? :)
Verím, že sa Vám bude páčiť..:)
Ľúbime Vás :) :*
Vaša *K

6 komentárov: