nedeľa 30. decembra 2012

words and PHOTOS! :)...by Janii


Ahojte šťabajzny :D

áno, Janii má nové slovo spolu s Cupcake :D :D
každý normálny človek si pri slove Cupcake predstaví toto:

  ale my toto:
  je to super, nie? :D :D

Prepáčte, že sme Vám s *K nezaželali MERRY X-MAS, ale tak dlho sme sa na to zberali a navzájom sa dokopávali kto napíše článok, že sme na to zabudli a už bolo neskoro. Mne to však nedalo a preto, aj keď takto neskoro, prajem Vám ešte krásne prežitie zvyšných vianočných sviatkov, Silvestra a privítanie nový rok 2013 ako sa patrí :). RACHEJTLE!!! :D :D
Dúfam, že rok 2013 bude aspoň taký dobrý ako bol tento, ale samozrejme, chcem, aby bol ešte lepší!! :D

A čo k mojím sviatkom?
Dostala som dosť vecí, veď som bola aj celý rok dobručká, no nie? Áno je odpoveď ak by ste váhali :D. Ale čo sa týka darčekov, spolužiačka mi kúpila hrnček s chalanmi :D žiaľ, Zayna tam nevidno :/, nevadí Horan je tam v plnej kráse! Áno, mám ho najradšej a čo? Ja si to môžem dovoliť :D. A moja úplne úžasnááááá sestrička mi kúpila CD Up all night :) Ja viem, viem, že je už aj TMH, ale ja som sa tešila ako malá. Asi som už viac Directionerka ako som si myslela. Ale ja si to slobodne asi nikdy nepriznám. Ja ich mám proste len rada a nejaké familiárnosti si odpustím :D. Nie som romantička, to každý o mne viete, tak si môžem dovoliť aj toto :D. 

Ďalej som dostala/kúpila som si sama voňavku, bratova frajerka mi kúpila tričko a obal na iPhone (áno, mám 4S, ale ja nie som veľmi technický typ, takže s tým mobilom nerobím nejaké extra kúsky :D zapnem si 1D a som na tom dobre :D), potom nejaké drobnosti od mamky, peniažky a to je asi všetko :). Na nič veľké som asi nezabudla, ale ak aj hej, nevadí :)


A čo vy? Napíšte mi dole pod komentárom, čo ste dostali. :) Budem sa tešiť, naozaj :). Ja Vám sem pridám ešte pár fotiek chalanov, hlavne Horana, ktorý vravel, že sa na sviatky domov fakt teší, ale podľa fotiek, je tam ako nejaký ZJAV :D. Akože keby prišiel do Detvy, tiež by som sa tak správala, ale doma? No, oni vedia :)

Li so sestričkami a s maminou
Ni :D exemplár :D
Gemma (podoba s *K neodmysliteľná!) Harryho mamča a sám pán Styles :)

a už ide pivo dole krkom :D

chcem taký sveter!!!
príde mi pod parou :D


najkrajšíí!!
*le dead!


trošku bordel :D
 a ešte dva special obrázky :)

true story bro!! true!!

A taká otázočka na koniec, ak ste sem samozrejme došli :D. Larry Stylinsom? Myslíte si, že je to iba bromance alebo je to viac?

Vaša Janii 

1 komentár:

  1. ja som dostala obal na iphone s 1D (aj ja mám 4S a tiež s ním robím asi toko čo ty)to bol uplne najlepši darček

    OdpovedaťOdstrániť