štvrtok 5. júla 2012

aa tak :) by Janii


ahojte cukerlíky moje :* hlásim sa vám priamo z Detvy :D vlastne ako vždy :D tak na dva týždne ma tu máte asi len samú, neviem ako sa *K podarí chytiť net, ale ja dúfam, že sa predsa aspoň raz podarí  :) budem optimistka :) tak, dneska tu máme sviatok :) vlastne pre nás sa ani nič nezmenilo, sme doma tak či tak, ale pracovníci tiež :D ako sa máte vy žubrienky? ako zatiaľ prázdninujete? isto sa niekde čľapkáte vo vodičke a chytáte bronz :) ak je tak, tak len odkazujem neutopte sa! a treba sa poriadne natrieť! pri takomto slnku min. 3O faktorom :) moje prázdniny? tak ide to :) nesťažujem si :) v utorok sme zavárali marhuľky, mňam, to bude labúžo :D áno mám nové slov a z kade? včera som bola pozrieť moju Mimi na liečení, nie, nie nebojte sa nie na protialkoholickom :D ale takom zdravotnom :D bolo mi úplne úžasne!! práve mi maminka ukazuje cez okno nášho špinavého Dandúšika :D to je náš psík, volá sa Dasty, ale Dandúúúšik je krajšie :D je to taká guľka naša :D no naspäť k téme :D v buse veľký hic som nevedela o svete, bežala cez námestie, aby som stihla „mestskú“ a našťastie mal šofér pokazený strojček tak sme tam stáli :) hovorila som si áá dnes mám šťastie no to som ešte netušila že..až potom :D prišla som tam unavená jak kôň, ale smiala som :D prepašovali ma na izbu :D akože sestričky vyhadzovali chalanov, že na dievčenskej izbe nemajú čo robiť a iné dievčatá, že nie sú z ich poschodie a Kučerová tam nie je ani ubytovaná a leháro na posteli :D bolo super, chalanom som dala výzvu nech dokážu, aby som sa červenela :D Matúš pukol prsty „Ide sa na to“ :D som čakala, že čo? začali ma tam ošahávať, bozkávať na krk, hrýzť do ucha :D a ja namiesto červene v líčiskách len rehot :D hlavne na Mimi, ktorá na to všetko dohliadala ako pán vedúci :D lenže potom prišla obrovská búrka, fakt neviem ako u vás, ale tu to bolo hrozné, blesky na celú oblohu ehm, som preglgla :D reku ja nejdem sama na zastávku, idete ma odkopnúť :D sestrička nechcela pustiť, ale moji zlatí Tomáško a Mimi šli aj tak :) Mimi zlatá mi ešte aj tričko dala :D Algida :D a v tom najväčšom lejaku a bleskoch hybáj na zastávku :D :D tak zahrmelo, že som sa šľahla do mláky :D celá mokrá, fakt celá mokrá, lebo dáždnik neberieme, veď načo :D :D som dobehla konečne na zastávku a tam ujo na mňa hľadi a vraví mi „a to nemôže udrieť aj do zastávky?“ a ja len WTF, ďakujem pekne :D :D ale domov som sa nejako dotrepala a spomínala na super dník :) škoda, že sme sa nedofotili, stále som o tom mlela a nakoniec nič :/ ale ďakujem Vám :* všetkým!! nejdem vás tu menovať, ale vy viete :* aj vám žubrienky moje :* dnes pribudne nová časť ELL, dúfam, že sa tešíte :* :* tak želám vám pekný sviatočný dník :* :* Vaša Janii :* P.S. ďakujem za návštevnosť, wau už vyše 4300 :) ĎAKUJEME!! ale v komentovaní, by ste sa mohli polepšiť :)

                       naša s *K :) :) nikdy neomzíí :D



 

3 komentáre:

  1. Jezuuus, ty jsi tak cukřík :* Jak prázdninuju? No, jak se to vezme..:D Užívám si a vegetim,jdu si ráno zaběhat, ale pak jdu s babičkou na zahradu a makám tam jak zjednaná, takže večer přídu domů ztahaná jako pes :D Jee, já chci taky psíka :DD Aspoň, ¨že ses dostala domů..nás to chytlo na zahradě, tak jsme tam museli čekat 2 hodky, no už jsem taky konečně doma :) Užívej volna Janiii :* Luv ya xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. cukrík? :D cukerlík nie :D som rada, že si užívaš prázky :) no tak to si tiež dobre tú búrku odchytila ako ja :D ale tiež chválabohu si sa domov dostala :D sme mali na mále :D :D ďakujem :*

      Odstrániť
  2. No přesně..a ta naše chata je dřevěná a nemá to bleskosvod, takže babička začala šílet, at vypneme všecky mobily, než to řízne do chaty..no naštěstí jsme to domů stihli :D :D Neni zač :*

    OdpovedaťOdstrániť