nedeľa 1. júla 2012

Stole my heart :) 69.kapitola


Zayn
Pozeral som na ňu ako na zjavenie.Líčka mala vyštípané od zimi a v rukách zvierala horúcu kávu.Bola prekrásna.Srdce mi bilo ako o závod a nevedel som zo seba vysúkať nič.Jemne som sa usmial lebo som sa na nič iné nezmohol.
,,A-ahoj"konečne som povedal aj keď ehm..Troška koktám.'Pre boha Zayn ako to,že si taký? Veď ty si dokonalý tak čo chceš?' vravel som si v duchu čo mi dodalo sebavedomie
,,Ako vidím tak si prišiel"usmiala sa a mne sa zastavil dych.Podišla ku mne a podávala mi kávu.Natiahol som ruku aby som jej vzal pohár z ruky a pritom som sa prstom dotkol jej krehkých prštekov.Celým mojím telom prebehol elektrický prúd a znova som stratil reč.Rýchlo som si vzal pohár a ona hneď odtiahla ruku.
,,Ehm..Inak ja som Zayn"usmial som sa a prstom som prechádzal po viečku pohára
,,Ja viem"zasmiala sa a natiahla ruku,,Ja som zase Jane.Jane Wiliams"usmiala sa a oči jej zažiarili
,,Ja viem"rozosmial som sa a spojil som naše ruky.Znova ten príjemný pocit.Aw.
,,Počkať.Odkiaľ vieš ako sa volám?"zmätene sa na mňa pozrela a prišlo mi akoby sa ma začala báť
,,Pracuješ v jednom obchodíku okolo ktorého som minule prechádzal.Stihol som si všimnúť tvoju menovku,ktorú nosíš pripnutú na blúzke"usmial som sa a dúfam som,že nezuteká
,,Aha.Už som sa zľakla"zasmiala sa a 'nenápadne' sa ku mne presunula.Aj cez tú zimu som cítil teplo,ktoré z nej sálalo.Chcel som sa jej dotknúť a znova pocítiť ten božský pocit.Chcel som okúsiť jej pery ale musel som sa krotiť.Nesmiem sa znova zaľúbiť do nesprávneho dievčaťa,aj keď si myslím,že zaľúbiť som sa už zaľúbil.
,,Mňa sa nemusíš báť.Ja ti nič nespravím"usmial som sa na ňu a ona mi úsmev opätovala.
,,Čo ak by sme si zašli niekam sadnúť?"navrhla a až potom si uvedomila,že v rukách držím poháre,,Ou tak asi nie"vyzeralo to akoby bola sklamaná (?)
,,Kľudne.Ale len pod tou podmienkou,že pôjdeš so mnou odniesť kamarátom kávu.Vieš poslali ma po ňu"prosím nech povie áno.Prosím ťa pane bože
,,Dobre.Tak a je to ďaleko?"juchúú.Ďakujem.
,,A vari sa ti nechce?"so smiechom som sa na ňu pozrel
,,No.."začervenala sa
,,Neboj sa..Nieje to príliš ďaleko.Ale je to dostatočne ďaleko na to aby si vypila svoju kávu.Inak ďakujem za tú moju."usmial som sa na ňu
,,Dobre tak poďme.Aspoň sa porozprávame"natiahla sa po tašky,ktoré mala položené na lavičke.Bo tam asi noťas a nejaké tie papiere a ešte k tomu mega kabelka.Natiahol som sa a vzal som jej tašky do jednej ruky a v druhej som držal poháre s kávou.Ak bude studená chalani ma zabijú.
,,Neboj sa.Niesom zlodej.Len sa snažím byť gentleman!Vadí?"zasmial som sa keď som videl ako sa na mňa pozrela
,,Tss.Len...Dobre nič."rozosmiala sa a strčila ma do ramena vďaka čomu som sa skoro zdrdolil
,,Hééj?Prečo ma biješ?"zahral som sa akože plačem,,Poznáš ma 10 minút a už ma biješ.T-t-t-t"zasmial som sa na jej vystrašenom výraze
,,Lebo si zlý!"rozosmiala sa a odchlipla si zo svojej kávy
,,Daj aj mne napiť."zasmial som sa.V jedne ruke som mal jej tašky v druhej som mal kávy vrátane mojej ale nevedel som ako sa mám napiť.Načiahla sa a dávala mi ochutnať z jej kávy.Odchlipol som si a cítil som rúž,ktorý tam zanechali jej pery.Moje vnútro podskočilo.
,,Nemyslel som z tvojej ale aj tá je výborná.Čo to máš?Latté?"usmial som sa na ňu a jej sa znova červeň vliala do tváre
,,Tak ty si trúba.Koľko máš vlastne rokov?"opýtala sa ma a ja som zvážnel.Chce o mne vedieť viac.YES!
,,Devätnásť a ty?"usmial som sa a napravil som kávy,ktoré sa mi troška posunuliň
,,O chvíľku sedemnásť"usmiala sa a ja som ostal zaskočený až sa rozosmiala
,,Ako to mi chceš povedať,že teraz máš 16 a pritom už vlastníš obchod?"s otvorenými ústami som sa na ňu pozeral a ona sa len smiala
,,A čo nemôžem?"zahlásila a vtedy som vybuchol smiechom
,,Robíš si zo mňa srandu!"povedal som v presvedčení,že mi klame a ona zvážnela
,,Nie nerobím.Môj otec vlastní veľa takýchto obchodov a prinútil ma aby som v jednom z nich pracovala.Vraj sa mám učiť pretože som jediná dedička a nevie komu inému by obchody ostali aj keď mám nevlastného brata ale keďže sú moji rodičia rozvedení a brat je mamin s novým priateľom nedostane nič."vysvetlila mi
,,Ahá.Ale aj tak nevyzeráš na 16.Skôr na takých 18"povedal som a ona sa rozosmiala
,,Ďakujem,že zo mňa robíš starenu"stále sa smiala a jej zvonivý smiech sa rozlieval po okolí a okúzľoval všetkých naokolo vrátane mňa
,,Tss tým chceš povedať,že som starý?"začal som hrať rozhorčeného
,,Nie.Ale je to rozdiel"znova ma štuhchla do ramena
,,No veď ty počkaj keď sa mi uvoľnia ruky!"na chvíľku som sa zastavil a výhražne sa na ňu pozrel..

Claudie
,,Haroldko,miláčik dobré ránko.O chvíľku budú raňajky."šepkala som Harrymu do ucha ,,Šťastné a veselé!"zasmiala som sa a nosom som mu prešla od sánky až po ucho.Videla som ako mu na krku naskočili zimomriavky
,,Aww.Mne sa nechce"zatiahol a otočil sa ku mne tak aby sa mi schúlil do náručia ako malé mačiatko
,,Cat man.Vstyk"zahlásila som ale namiesto toho aby som začala vyrývať som ho objala rukami a pobozkala na temeno hlavy.Načiahol ruku a obmotal ju okolo môjho pása aby si ma mohol pritiahnuť ako aj urobil.Boli sme na seba natlačení na tej našej maxi posteli a vychutnávali sme si vzájomnú prítomnosť.
,,Milujem ťa"počula som ako mi mumle do náruče
,,Milujem ťa"odpovedala som mu a ešte viac som ho stisla.Harry rozlepil oči a hlavu zdvihol ku mne.Načiahol sa aby dokázal dotiahnuť na moje pery a spojil ich v sladkom bozku.Toto je najkrajší darček aký môžem mať.Skončili sme ako vždy,Harry sedel,ja na ňom,nohy obtočené okolo jeho pásu a zvádzali sme vášnivý boj jazykov.Stále je to rovnaké no zároveň iné.Stále je v tom o kúsok viac lásky,ktorá medzi nami rastie a rastie.
,,Čo chceš dnes robiť?"opýtal sa ma keď sme sa od seba odlepili.Pozrela som sa mu do očí a hneď som vedela čo chcem robiť.Chcem byť s ním.Naveky nie len dnes.
,,Byť s tebou.Môžme ísť do bazéna alebo celý deň na pláži.Mne je to jedno hlavne,že budem s tebou"usmiala som sa a jemne som mu prešla po kontúrach jeho líca
,,Dobre tak sa pôjde k bazénu do obeda a po obede na pláž"zasmial sa a rukami si ma viac pritiahol k sebe aj keď neviem ako to dokázal lebo nás delilo jedine oblečenie,už tam nebol ani milimeter kam by sa niečo vmestilo.Ani žiletka alebo niečo podobné.
,,Ty si ale.."rozosmiala som sa a prsty som si vplietla do jeho kučier
,,Čo som?"nastavil ucho aby 'lepšie počul'
,,Môj miláčik!"zašepkala som mu to do ucha a zahryzla som sa mu do ňho
,,Ty dračica"zasmial sa a pritiahol si ma na pery aby sme mohli znova zvádzať boj
,,Už by sa naozaj zišlo ísť na tie raňajky.Som hladná ako Nialler"zasmiala som sa a moje brucho na súhlas so mnou zahralo jeho melódiu
,,Dobre idem sa umyť"povedal a ťapol mi po zadku.Rozosmiala som sa a skotúľala som sa z neho dole rovno k môjmu mobilu.Harry ma znova čapol po zadku a stratil sa v kúpeľni.Ťukla som do mobilu aby som si zapla nejakú tú pesničku ale namiesto tapety v podobe chalanov sa na mňa škerilo oznámenie o 2 neprijatých hovoroch.Jeden bol od Marka (och pane bože) a druhý od Zayna (huráá).Mark.Od nehody som s ním nebola v kontakte.Nie preto aby mi nevolal.Volal ale ja som sa stále hrala,že som nič nevidela.Viem,že by som s tým mala prestať.Napíšem mu aspoň sms-ku a Zayn dúfam,že sa stalo niečo nové s Jane.Hneď mu idem zavolať...

Táák baby je tu 69 :)
Je trošku kratšia keďže prepáčte ale na nič viac sa nezmôžem..po tomto víkende som mimo..Inak 68 bola už v piatok ale nejako som ju zabudla dať medzi kapitolky a ostala len na domácej stránke..:/ Som ja ale trúba no nie? :)
Veľa som si toho uvedomila..keďže sa mi v jeden okamih premietol celý môj život pred očami.Áno nechýbalo veľa a už by som nebola medzi vami.Ale nebojte som v poriadku..Chvalabohu..:)
Ďakujem,že ste :)
Ľúbim Vás :)
Veľmi :) :*
Hope U like it :)
*K

6 komentárov:

  1. Pašánku :* Moc romatikuš na mě..to je taaaaak pěkný! A ten Zayn :D stejně to zabíjí :D Jsi neuvěřitelná jako tenhle díl :))* Luv ya xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pašmont :* ďakujem :* ja som neuveriteľná? :D a ty si čo potom? :D :* luv ya more :*

      Odstrániť
  2. vidím, že slovíčko Pašoo má úspech :D v mnohých tvaroch :D len prosím nepoužívajte ho len tak :) pre mňa to nie je len obyčajné slov, je to kúsok zo mňa :) a teraz naspäť k SMH, zlato super!! juchúú Jane, hmm, nejdem vravieť, že som to ja, ale som to ja :D :D juchúú :* :* (aj keď zlato priznám sa ti, už začínam viacej lipieť na Niallerovi, ale to len za ELL :D ale pššt ;) ) naspäť k časti pašo :D ako si odchlipol z jej kávy :D zlatá :D :D ja by som si veru svoju nedala, súkromník :D hmm dobrá :D to bude dvojka, dúfam, že bude aj niečo ehm wrr, po tvojom aw :D :D zlato super časť :* ako všetky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pašmont..neboj sa..ja slovíčko pašoo alebo pašmont používam len na ľudí,ktorých mám úprimne rada..:* neboj sa..:* ďakujem ti..:) Jane áno Jane..pšššt! :D ehm..wrr časť bude..:D o 2 týždne :D jednu venujem len a len tebe :* :* aww ďakujem pašmont :* Luv ya :*

      Odstrániť