pondelok 9. júla 2012

Life, love, bla bla bla :D Janii


zlatíčka, cukerlíky, zrkadielka, mrkvičky MOJE!! len a len moje :* znovu sa vám hlásim z Detvy :) nenavštívili ste ju tento víkend? konali sa u nás Podpolianske Slávnosti!! veľká akcia roka :D bola som kuk aj ja, ale nie na programe..neviem, ako som skončila so súborom..áno, tancovala som :D JA! ale už dávno, proste všetko kroj, cestička na pútec (stred) mašľa vo vlasoch a úsmev :) bolo to fajn obdobie, dokonca som aj raz vystupovala na Slávnostiach, čo je dosť veľký úspech, hlavne pre taký malý súbor ako sme boli my :) takže som si to vtedy patrične užila :) bola som na seba hrdá, že som to tam dotiahla :) ale potom prišla deviatka, myslím trieda a už som nemala čas, tak som to nechala, ďalej som sa tomu už prestala venovať a teraz už len takto ako návštevník a nie ako účinkujúci :) vonku je hic a búrky krúžia ako hladné supy :) hore áno, hore na pravo je anketa, ktorá sa týka práve týchto príspevkov :) baví ma hádzať sem tie citátiky, ale neviem či aj vás :) no čo už, niečo sem hodím :) :) ja vám len chcem popriať pekné prázdniny :* tak pekne po detviansky :D :D mäkko :D

ELL áno viem, časť už nebola dlhšie, ale vážne mám teraz akúsi krízu :D napísať jednu časť mi trvá dosť dlho, proste potrebujem dostať múzu :)

Je nová jednodielovka!!!  a kuknite spriatelené blogy hlavne Strangers in my paradise :) je tam nový príbeh síce nie o 1D, ale tiež vypadá mňam :) ak by boli nejaké otázky, dole koment a vlastne ak by ani neboli :) potešte detvianske srdiečko malej Janky :D :* a hodíme aj pár citátikov dobre? dnes trošku o láske :) dáme romantiku okej ? :* Janii :*

super vtip: Ty vole, to je hic! ☼ Takovej krásnej den dneska, dneska by to šlo! Co by šlo? No tys říkala, že jedného krásneho dne si zbalíš kufre a půjdeš do prdele! :D :D

"Láska je trpezlivá, láska je dobrotivá, nezávidí, nevypína sa, nevystatuje sa, nie je nehanebná, nie je sebecká, nerozčuľuje sa, nemyslí na zlé, neteší sa z neprávosti, ale raduje sa z pravdy. Všetko znáša, všetko verí, všetko dúfa, všetko vydrží."





 

                                                                               Janii

2 komentáre:

  1. keďže som zďaleka(no dobre nie až tak :D ale dosť :D), tak som v Detve nebola, ale podla tvojich opisov to tam je kásne :) a inak krásne citáty ♥ ja ich mám rada tak ak nejaké nájdeš ja ich prečítam isto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D no tak to hej :) každoročná tradícia už niekoľko desiatok rokov a nebudeme si klamať, dobrá príležitosť vypiť si :D a spoznať niekoho, aj keď to sa mi tento rok zrovna nepodarilo, okej tak sa budem snažiť sem tam niečo, na nejakú tú tému aj hodiť :) ďakujem :*

      Odstrániť