utorok 3. júla 2012

Stole my heart :) 70.kapitola

Claudie

,,Zlatko poď večera už za chvíľku bude"kričal na mňa Harry z gauča kým som sa chystala v kúpeľni.Dostala som za úlohu obliecť si šaty,ktoré mi Harry kúpil (zase).Zas boli krásne ako vždy.Keď mi ich doniesol bola som unesená..Jemne ružovej farby s kamienkami všitými na hrudi z voľného materiálu ale predsa dlhé na večer..Vlasy som si natočila a zopla z jednej strany a na oči som si nakreslila jemnú linku.
,,Idem idem"povedala som a len v spodnej bielizni som prešla k Harrymu na gauč.Oči mu skoro vypadli z jamiek a ja som sa len začervenala
,,Páni!"vzdychol Harry a mňa to neskutočne potešilo
,,Pššt!"zahriakla som ho a natiahla som sa po šaty,ktoré ležali na posteli
,,Bol by som radšej keby si šla bez šiat aj keď sa mi veľmi páčia"žmurkol na mňa Harry keď som bola už jednou nohou v šatách
,,No určite.To by si chcel ty kučierka!"zasmiala som sa a hlavou som mu naznačila aby mi zazipsoval zips na chrbte.Postavil sa a prstami mi jemne prešiel po šiji až mi naskočili zimomriavky.Striasla som sa keď som pocítila ako mi jeho pery postupne lemujú krk až sa nakoniec od neho odlepili a Harry mi zapol zips.
,,Ako to,že ty ešte stále niesi oblečený?"pohoršene som sa na ňho pozrela keď som si všimla,že je iba v trenírkach od jeho obľúbeného Kalvina Kleina.Jeho tehličky akoby priťahovai moju pozornosť a ani som si nestihla všimnúť ako sa moja ruka mimovoľne pomaličky zdvíha a moje prsty lemujú kontúry jeho brucha.Harry sa pousmial a prstom mi nadvihol bradu aby ma mohol zas a znova hypnotizovať očami.Jeho jemné tenké a zároveň silné prsty sa obtočili okolo môjho pásu,zhúžvali jemnú látku na šatách a prtiahli si ma k jeho polonahému telu.Dlaňou mi z jednej strany pohladil krk a pritiahol si bližšie moje pery,ktoré nakoniec spojil vo vášnivom bozku
,,Nevieš si predstaviť ako neskutočne ťa milujem!"zašepkal mi do pier keď sa od seba odlepili na milimeter.Neskutočne dobre sa mi to počúvalo ale chcela som to cítiť a nie len počuť.Chcela by som aby mi dokázal,že je to naozaj tak.Aj keď mu verím pretože už sme si spolu toľko toho prežili..
,,Milujem ťa!"odpovedala som mu a znova som spojila naše pery v jemnom a krátkom bozku.Nakoniec sa odo mňa Harry odtiahol a šiel sa obliecť.Natiahla som sa po topánkach-tentoraz na vysokom opätku keďže sa do piesku nejde tak môžem-a pozorovala som Harryho ako sa oblieka.Nachystal si jemnú tenkú košeľu,čierne nohavice a nesmiem zabudnúť na motýlika v ktorom vyzerá neskutočne sexy.
,,Ták ako vyzerám?"otočil sa na mňa po tom,čo si 'pretriasol' hlavu resp. kučierky ako to len on vie a očarujúco sa na mňa usmial
,,Harry ja-ja nemám slov"zakoktala som pri pohľade na ňho a očervenela som ako paprika
,,Pššt!"povedal a pomaly sa ku mne začal približovať.Upieral na mňa tie jeho dokonalé očiská a ja som sa nedokázala ani pohnúť.Naše pery sa po chvíľke znova spojili vo vášnivom bozku..

Harry

,,Dobrý večer"zaželal nám jeden čašník pričom sa pozeral výlučne na Claudie a nahodil žiarivý úsmev.Mal som chuť..wrr.Natiahol som sa po jej páse a pritiahol som si ju k sebe na dôkaz,že ona je tu so mnou a,že je moja.Nahodil som vražedný pohľad a keď si to všimol radšej sa pozrel niekam inam len aby..wrr
,,Harold!Čo to?"spýtavo sa na mňa pozrela Claudie a už čo to pochopila z môjho výrazu.Videl som ako sa vo svojej hlave z toho,že žiarlim ako pes teší aj keď to na vonok skýva za nahnevaným výrazom
,,Nevidela si ako na teba čumel?Buď rada,že som mu neskočil po krku"povedal som medzi zuby a znova som na ňho hodil vražedný pohľad
,,Harry je štedrý večer tak sa ukľudni.Veď počkaj keď začnem ja žiarliť tak potom sa začne 3 svetová vojna"usmiala sa na mňa a ja som ju pobozkal na čelo
,,To nemáš na koho žiarliť.Nikto ma tu nepozná"snažil som sa ju uzemniť aj keď sám som si nebol istý či to je pravda
,,Nie?Pozri sa okolo"povedala a ukázala na okolité stoly plné ľudí.Porozhliadol som sa a narátal som najmenej 10 koketných pohľadov od rôznych dievčat..Chupš
,,No dobre.Ale aj tak.Ja mám oči len pre teba pre nikoho iného!"povedal som a potiahol som ju aby sme spoločne zamierili k nášmu stolu.Prešli sme cez 'uličky' a ocitli sme sa pri malom okrúhlom stolíku na ktorom už bolo pripravené stolovanie a na Claudiinej strane bol položený krvavočervený tulipán.
,,Jéé ten je nádherný"vzdychla keď som jej ho bez slova podal
,,Nemá na teba.Nič sa nevyrovná tebe.Ani teraz ani nikdy"nežne som sa jej zahľadel do očí a na chvíľku som sa stratil v tej teplej hnedej
,,Tým by som si nebola taká istá ty moj miláčik"milujem keď ma tak volá.Je to také..také..cute.Zohol som sa a pobozkal som ju.Jej malý vzrast ma doslova nabádal aby som ju ochraňoval.Bola taká rozkošne sexy v tých šatách.Spravili z nej kráľovnú večera.Aspoň v mojich a tých čašníkových očiach.Wrr.Neviem v koľkých ešte.Pozrel som sa naokolo a všimol som si pár závistlivých pohľadov od chlapov.ONA JE MOJA!NAVŽDY!
,,Pre mňa si najkrajšia.Navždy!"usmial som sa a odtiahol som jej stoličku aby si sadla.Elegantne si nadvihla šaty a sadla si ako pravá dáma
,,Ty si dokonalá"povedal som keď som si sadol za stôl
,,Čo?Prečo?Čo som zas spravila?"zmätene sa na mňa pozerala.Nie aby bola rada ale ona sa straší.Tss.
,,Ty nemusíš robiť nič a si dokonalá.Nie to ešte keď niečo robíš takže!Pššt!"zasmial som sa a to už prišiel čašník a objednali sme si..

Claudie

Tento večer si náramne užívam.S Harrym sme sa narozprávali,nasmiali,natancovali aj navstrájali až do nemoty.Ešte stále si to užívame ako sa len dá.Toto sú najlepšie Vianoce môjho života.Najlepšie Vianoce s najlepším chlapom s najlepším darčekom.Presne tak.Od Harryho som dostala poukážku na celý deň strávený s delfínmi.Plávanie,cvičenie a to všetko spolu s ním..Neuveriteľné.Harry pre zmenu odo mňa dostal retiazku v tvare srdiečka v ktorej bola naša spoločná fotka a nápis 'I love you'.Veľmi sa jej potešil a dúfam,že to nebolo hrané.
,,Harry prepáč ale idem sa na WC-ko osviežiť.Nevládzem nič."zasmiala som sa keď sme dotancovali na poslednú pesničku tohto kola.Bola som neskutočne zničená.Opätky už boli dávno dole a ja som tancovala len tak naboso.Pot sa zo mňa lial na všetky strany a Harry na tom bol podobne
,,Dobre.Počkám ťa pri stole.Idem sa napiť"usmial sa na mňa a v rýchlosti spojil naše pery.Odtiahla som sa od neho a nazula som si topánky.Aspoň na to WC-ko pretože pri mojom šťastí by som si niekde narazila malíček alebo pri najhoršom zlomila.Prešla som okolo toho milého čašníka,čo sa na mňa celý večer usmieva a zamierila som si to na wécko.Keď som sa uvidela v zrdkadle skoro som sa pocikala od smiechu.Neskutočne smiešno mi prišlo z toho,čo som videla v odraze.Vlasy spotené prilepené o čelo.Linka dobre,že nie roztečená a červená som bola ako rak.Rýchlo som zabehla na záchod a potom som si opláchla tvár.Chvíľku som si počkala kým sa vydýcham a troška nadobudne normálnu farbu a tak som vyšla  von ..Prešla som cez baldachýn paliem a ako vždy som vyhľadala náš stôl.To,čo som uvidela ma zarazilo.Harry stál opretý o stôl a na ňom bolo nalepené jedno dievča.A..a..bozkávali sa..Nemohla som tomu uveriť.Prečo mi to spravil?Naozaj je taký akým ho opisovali médiá?Veď som si bola istá,že ma miluje..Bola som si tým istá po tom všetkom čo sa nám spolu stalo a teraz..?Teraz mi vrazí nôž do chrbta..Prečo som mu verila?Verila som,že ma miluje..a,že ma neopustí..NIKDY..ešte pred chvíľou mi vravel,že ma miluje a teraz pri tomto..Cez závoj sĺz som už nič nevidela.Vyzula som si topánky a rozbehla som sa preč..Preč od neho.Preč od všetkého čo milujem..


Claudiine šaty :)


Harold :)


Náá babý :D Okrúhla 70.
Prosím nezabite ma ale hodila sa mi sem tá zápletka a Janii tiež súhlasila..:) Nebudem to obkecávať hej? ..Proste Love ya all :*
Chcem upozorniť na moju jednodielovku I promise..bola by som rada ak by ste kuk a napísali názor tak ako aj ku kapitolke..:) Vééľmi Vás ľúbim a verím,že na mňa cez tie 2 týždne nezanevriete keďže naozaj neviem či sa sem dostanem..ale budem písať stále..a možno už začnem aj Zayna..neviem..uvidí sa..:*
Ešte raz Ľúbim Vás :*
*K

2 komentáre:

  1. Pašánku :* Ze začátku naprosto romatikuš díl, jsem se tu málem roztekla jako claudie linka na očích :DD A pak mě ten Harold (nerada mu tak říkám :) totálně zklamal! Doufám, že si to u claudie vyřeší! :)
    P.S.:Ve Vídni si to užij, a když se sem dostaneš, tim líp, když ne, tak ne :)) Luv ya xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ouch! chudák Claudie .. to bola pre ňu rana pod pás a ešte k tomu na Vianoce :/ ale máte pravdu hodilo sa to sem :) parádna časť :)

    OdpovedaťOdstrániť