pondelok 2. júla 2012

Relax :D by Janii

Praclíky moje :*. Tááák :) ako začať :). Včerajšia guľášpárty dopadla nad očakávanie, samozrejme, že sa to potom zvrhlo už len na súťaž kto viacej vypije, ale bolo aj tak super. Smiala som sa tak, že som sa točila na mieste ako sprostá :D. Ostatní slzy v očiach a nevedeli o svete. To je tak, keď dve príhody, ktoré počujete prvýkrát sú skoro na neuverenie. Čo som sa dozvedela? Nezahadzujte ohorok cigarety do záchoda, keď na ňom sedíte. Môžte sa škaredo pripáliť :D. A nikdy opakujem NIKDY si nerobte volské oká v mikrovlnke :D. Budete mať aj vy volské / opuchnuté oká :D. A tak :). Chcela som vám vlastne napísať, že dnes chcem úplný relax. Kávička a cigaretka :D Kebyže fajčím :D Problém je v tom, že ani kávu nepijem, tak to skončí asi pri vypeckovanej pesničke a písaní do wordu. Áno, chcela by som písať ELL a možno aj nejakú jednodielovku. Zbožňujem písať práve tie jednodielovky, ale nápady akosi dochádzajú. Preto vás PROSÍM, ak by ste mali nejaký zaujímavý námet, ktorý by som mohla rozpísať napíšte mi. Dole vám hodím link na FB, ak by ste chceli :). A čo viac? No tak 100% relax :D. Možno pôjdem rozrábať bránkičku, ale hrr do toho nie som. Asi sa vyhovorím, že sa musím učiť. Počkať...učiť? Však sú prázdniny :) To ľúbezné slovíčko :) Držte sa mrkvičky a cukerlíky moje :* zdravíí Janii :) :*

FB: Januška Kučerová (Jana Kučerová)

Take it easy :D relax!!


stále dookola a nikdy neomrzí :)





  Vaša Janii :* :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára