utorok 31. júla 2012

Holidays :) (by *K)

Dievčence ..:)
Mesiac prázdnin je už za nami..a ja sa doma nudím :D ale nie..tento mesiac bol pre mňa dosť výnimočný..
Hneď v prvý deň..no nie, vlastne hneď po vysvedčku som sa musela terigľať rýchlo domov lebo sme šli na maminu firemnú akciu.. Akcia Simiek..OVB! K Novému Mestu lepšie povedané na priehradu alebo jazero neviem čo to je vlastne..Zelená voda..
Boli 3 prekrásne dni..aj keď ten druhý ma skoro zabil..a to doslovne..fakt..mamin šéf si zo mňa chcel spraviť srandu a hodil ma do vody, kde som sa zamotala do ani neviem čoho..v ten moment som si myslela, že je koniec..celý môj život sa mi prehral pred očami a až vtedy som pochopila, že naozaj žijeme len raz a to si treba užiť..a tak ma nakoniec mamin šéf aj zachraňoval ..bola som z toho trošku v šoku ale hneď večer som znova tancovala na diskotéke a užívala som si všetko čo sa dalo..bolo to naozaj perfektné..<3 Trošku som sa opila a z dvoch nocí si nepamätám ani jednu :D :D čo už..treba..:D ale nemyslite si o mne, že som neviem aká alkoholička..pijem iba príležitostne čo nieje až tak často :D :D


ďaľší z mojich zážitkov bola Viedeň..
Musím povedať, že je to naozaj prekrásne mesto aj keď 2 týždne bez Vás a s babkou je ..wrr :D
Každý deň ráno vstať..o pol 11 hhh :D to som ja :D dať dedka spať a džá na nákupy alebo po pamiatkach..:) 
Bolo to naozaj vzrúšo..toľko vecí, čo som si domov priniesla som nenakúpila za celý život :D :D
Ale najväčší zážitok bol pre mňa asi ten, že som pila horúcu čokoládu zo Starbucksku..
ja viem..není to nič wuá, ale to bol zážitok..všetky tie reči o tom, že je to perfektné sú pravdivé..naozaj..nebíčko v papuľke a neklamem..proste zážitok na sto rokov..:D
najprv mi ho babka nechcela kúpiť..veď dať skoro 5 € za horúcu čokoládu je viac než dosť ale nakoniec som ju s pomocou mojich hnedých psích očí prehovorila a šlo to samo :D aj tak ňamíí <3 nakoniec sme boli aj v Merkure, to je tiež nákupné centrum..no niečo podobné ako je u nás Lidl a tie čačky a tam som v chladiacich regáloch alebo ako to mám nazvať zbadala ďaľší Starbuck pohárik..a tak som mala chladené caramel machiato aj na ceste domov..:D čo už..:D to som ja :D
zážitky sa počítajú :D 
nakoniec zbehol ďaľší týždeň..tu pri Vás..a s deťmi o ktorých som písala :D :D
a teraz to ide zas do tuhého..tento týždeň v stredu smer Aqa City s Natáliou..mojou supííš kamoškou..no skôr ségrou..takou privlastnenou..bude to zas zabijak..tešíím <3
potom na týždeň štvrtok piatok chata na ktorej to bude zas..ehm..dobre som ticho :D
a potom hneď sobota nedeľa na to svadba..po 4 rokoch konečne..tešíím :D 
ďaľší týždeň na to príde Lenka..moja milovaná sesternica z Anglicka..už sú tu nastálo..nechápem ako sa jej chcelo opustiť Londýn..mňa by odtiaľ nevytiahli ani za pána..
a potom?..
potom už zas tá sprostá škola..:/ 
Ako prázdinujete vy? kľudne sa rozpíšte ako ja sem :D dole čakám komenty :D :D




                                                                 Tu zopár photos :)


                                                                  Prvá Viedeň :)
Hore na Gloriete..či ako sa to volá..:)


To len aby ste sa nezľakli :D

To tak keď mi šibne :D Nevšímajte zaslzené oči..:D to sú dedove okuliare :D :D

Takto to vyzeralo každý deň večer okolo 11 keď sme prišli domov :D

Vytúžená cesta domov :)

Môj pokus o umeleckú foto :D



Jedna fotka s mojím ujom na začiatku prádznin keď sme boli maľovať babke kuchynu :D
Dobre vidíte..sme v trochu podnapitom stave :D no skôr on než ja :D

Z toho istého dňa :D takto to vyzerá keď má môj ocko v náladke a skúša sa fotiť s mamkinym novým telefónom :D podotýkam dotykovým :D


             A teraz Zelená voda..Fotiek trošku menej :D ale ja takto ochraňujem vaše zdravie :D


Celá naša partia na Zelenej vode :D Tú vodku tam si nevšímajte :D

Jazero :D

Rodinné zoskúpenie :D Mamča, ja a ocko..:D Môj xsicht si tam nevšímajte :D
A mamke kusa šiši :D ona je také veľké malé dieťa :D

Gladiátor..:D tak tí to roztočili :D 
Dokonca vo vedľajšej chatke spal Lukáš Adamec ale nestihla som si s ním dať foto :/

No a toto je z tretieho, posledného dňa..výlet na Beckov :D ehm :D no :D



Môj údajný vrah :D :D Ale nie..Mirka mám rada :)
Veľmi :* ťuťu :* :D


No a teraz dole čakám komentár od Vás detičky :D :D teším sa..:) A inak pozeráte LOH? :D lepšie povedané voleyball? a videli ste už Dan? :D
Ja áno a skoro som sa roztrhala od radosti :D wáá :D 
Musím povedať, že je krásna ..o.O :) Ale to už každý vie :D
Ľúbim Vás :*
Vaša *K :) 

6 komentárov:

  1. Moja ty máš parádné prázdniny, aj ja chcem také mať :D Hlavne už chcem oslavu, lebo dúfám, že mi strýko zasa kúpí džus..obyčajný džus :DD
    Keďže nikto ti tu niž nepíše tak aspoň ja :D
    Už ten deň čo sme dostali vysvečko som išla na Slovensko k babke (tie noci s ňou boli strašné) :D Najlepšie bolo sedenie v krčme :D A hlavne keď tam nebola mamina (keď sme odchádzali) :D
    Potom som sa aj nejaký čas nudila doma, tiež som bola navštíviť zubárku, ktorá ma pripravila o moj krásný zub..:D
    Potom som stanovala s bratovou bývalou spolužiačkou a našou spoločnou kamaratkou u nich na záhrade, bolo to iba také prespávacie z jednoho dňa na druhý a domov.
    Niekedy v polke mesiaca (možno neskoršie) sme so sestrou boli a šiest kilometrov ďalej v nejakej dedine, kde ona má dom v ktorom (bohužiaľ) ešte nebývá, vraj až doštuduje vysokú :/ :D
    U sestry som prvý raz ochútila ANGREŠŤ.
    Hned čo som prišla som sa dohovorila s kamarátkou na stanovačke, stanovali sme asi týždeň (necelý)..Prvé dva-tri dni boli skvelé, ale ten posledný bol utrpenie!..:D No čo už..
    Tieto prázdniny sú čudné..Chcela som zažiť viac zábavy a ono nič..:/ Tak možno budúcí rok..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj ;) Chcela by som sa ťa opýtať či ešte stále platí tá ponuka, že by si zverejnila poviedku :) Práve jednu píšem a neviem kde by som u mohla zverejniť a tak som len prednedávnom začala čítať tvoje poviedky ktoré sa mi veľmi páčia a dočitala som sa že by si ju bola schopná zverejniť.Tak ak by si bola taká dobrá a kontaktovala ma na email: sarnikova@gmail.com . Vopred ďakujem ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné, že platí :) ihneď ťa idem kontaktovať :)

      Odstrániť
  3. nenašla si na nete link kde si možem pozrieť celé to video s Dan ?...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no ja s prazdninami tak zatial super...
    hned prvy tyzden som bola na uplne paradnom tabore,ktory by som si chcela urcite zopakovat aj 10 krat :)..o tyzden dovolenka v HR,kde bolo tiez paradne az na pocasie posledne dni :)... teraz tyzden doma, cez ktory sa pokusim znova dobehnut zameskane casti,aby som mohla zasa snad pravidelne komentovat :D...no a tento tyden v piatok idem btw. tam k vam cize ku babke :)...velmi rada by som ta navstivila a spoznala osobne ak by sa dalo ;)...no ak nebude cas ako som citala ze ti dojde navsteva...tak ja tam pridem urcite zasa cez zimu ;)...
    tak zatial si uzivam prazdniny..chodenie von a podobne veci :D :D...ale este toho mam vela pre sebou :).. babka,sustredenie,menjsi vylet a mozno este raz more :)...
    odo mna asi tolko ...aspon som sa po dlhsej prestavke mohla zasa ozvat :))..
    tak paaa ;) :*
    *Veroo*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som ešte nič také nezažila :D ale o týždeň .. woohoo Croatia už idem :D :D (rožok :D)

    OdpovedaťOdstrániť