utorok 31. júla 2012

England, London, Love 32nd

ahojte cukerlíky :* prepáčte, že mi to trvalo tak strašne dlho :) nevedela som sa nejako vrátiť do reality :D ale už som tu :* a budem tu!! idem vydierať? táák chcem min. 5 komentárov okej? :*

Hope u like it!!..vaša Janii


Čo to bolo? Vrátili sa mi spomienky? Na tej párty som pobozkala Zayna? Nie, bol to iba sen. Nepobozkala som ho. Ak aj hej, isto by mi to povedal. Je to LEN prifarbená skutočnosť. Bol to len SEN! S takýmto presvedčením som sa pritúlila k Niallovi a opäť zaspala.
                          
                 .................................

Zobudila som na to ako cítim niečí pohľad na mojej tvári. S nevôľou som otvorila obe oči naraz, a uvidela rozosmiateho Niallera.
„Dobre ránko.“ zazubil sa a pošuchoril si vlasy.
„Aj tebe.“ zamrnčala som a znovu zavrela oči. V noci som toho veľa nenaspala. Najprv všetko s Niallom a potom ten sen. Vlastne, keď som už pri ňom. Čo to malo do pekla znamenať? Čo to bolo? Spomienky?
„Spala si dobre?“ vyrušil ma z rozmýšľania.
„Dalo sa. Prečo?“
„Nerád ti to hovorím, ale tie kruhy pod očami sa nedá nevšimnúť.“ povedal šeptom.
„To asi preto,...lebo..“ no teraz buď múdra a niečo vymysli. „som spala na novej posteli a vieš, všetko je iné.“ zaklamala som. Niall len prikývol, pohladil ma po líci a postavil sa. Nemusím pripomínať, že bol nahý, a takto sa zatvoril v kúpeľni. Počula som len tečúcu vodu a domyslela si, že sa šiel sprchovať. Bodlo by aj mne. Pomyslela som si a tiež som sa ťahala na nohy. Z kozmetickej taštičky som vytiahla malé zrkadielko a keď som videla tú tvár, skoro ma porazilo. Môžem byť rada, že sa Niall nezľakol a nezdupkal preč. Pripravila som si všetky veci do sprchy a keď z nej Niall vyšiel, vystriedali sme sa.
„Pôjdeme na raňajky?“ objal ma zozadu, keď som zo skrine lovila fialové tričko.
„Rada. Už som vážne hladná.“ obliekla som sa a so sladkým bozkom sme opustili našu súkromnú chatku. Prešli sme plážou, chodníkom a už sme vchádzali do hotela. Niall ma viedol rovno do jedálne a ja som sa nechala poslušne viesť. Zobrali sme si kvietkované tácky a šli k švédskym stolom. Bolo tam toho naozaj požehnane a už som iba videla ako Niallovi svietili očká. Niekedy si myslím, že jedlo ho dokáže nabudiť viac ako ja. Dúfam, že to pravda naozaj nie je. Zobrala som si tmavý chlieb, nejakú nátierku, zeleninu a podobne. Niall si napratal celú tácku sladkými vecami a ja som len prekrútila očami.
„A čo, som hladný.“ povedal.
„Kedy si ty nebol?“ len pokrčil plecami a vrhol sa na jahodový džem. Spokojný, ako so zlatou medailou, prešiel ku stolu a ja za ním. Popriali sme si dobrú chuť a každý sa pustil do toho svojho. Ja som sa snažila aspoň trochu vychutnávať a aj si všímať ľudí okolo, ale Niall ten to do seba doslova nahádzal a aj keď malo toho asi 2x viac ako ja, ešte ma čakal.
„Kam chceš ísť dnes?“ spýtal sa, keď som dojedala namastený chlebík.
„Rada by som sa šla niekam prejsť. Vieš, napríklad na nejaké pekné miesto alebo tak.“ usmiala som sa a už prehltnuté sústo zapila čajom.
„Dobre. Počkaj ma tu. Idem za tým poslíčkom a popýtam sa ho na niečo.“ rozlúčil sa so mnou letmou pusou a už ho nebolo. Prstami pravej ruky som si poklepkávala po stole a čakala ho. Odrazu sa pri mne zastavil nejaký chlap aj s malým strieborným podnosom. Začal mi tam niečo kecať, usúdila som, že po španielsky a keďže moja španielčina je na bode mrazu, len som sa slušne ospravedlnila.
„Prepáčte, ale nerozumiem vám. Neviem po španielsky.“ splietla som mu všetko do jednej myšlienky.
„Aha, takže tu máme návštevu až z Ameriky.“ zasmial sa a potešil ma čistou angličtinou.
„Skôr z Anglicka, ale aj tak to bol kus cesty.“ opravila som ho.
„Prepáčte. Vlastne som vás chcel ponúknuť týmito morskými mušľami. Je to miestna pochúťka a bol by som veľmi rád, ak by ste ochutnali.“ bol naozaj pozorný a mal krásny žiarivý úsmev.
„Ako to chutí?“ váhavo som reagovala na jeho ponuku.
„Nedá sa to k ničomu prirovnať. Je to úplne originálna chuť a nikdy som nejedol väčšiu delikatesu.“ ospevoval tie svoje príšery.
„Tak dobre.“ zobrala som jednu do ruky a po jeho inštrukcie, ako to mám zjesť som aj zjedla. Naozaj to chutilo odlišne ako všetko čo poznám. Nevravím, že zle, ale inak, zvláštne. Celkom mi to aj chutilo. Asi videl, že som s chuťou spokojná, tak mi ponúkol ešte jednu. Už s menšími obavami z nepreskúmaného som ju hrdo chytila do ruky a opäť skonzumovala. Poďakovala som sa a chlapík odišiel k vedľajšiemu stolu. Som presvedčená, že im ide vravieť to isté. Veď aj čo iné. Z mojich úvah ma vyrušil Niall.
„Môžeme ísť?“ spýtal sa.
„Jasné.“ dopila som posledný dúšok jahodového čaju a ruka v ruke sme vyšli z jedálne. „Tak, čo si sa dozvedel?“ nevydržala som.
„Povedal mi, že asi 15 minút pešo odtiaľto je jedno krásne miesto. Vraj je tam malý vodopád a jazero.“ chytil ma okolo pása.
„Romantika ako sa patrí.“ zasmiala som sa a rýchlym krokom sme sa vrátili do chatky.
„Hneď som späť. Len sa prezlečiem a môžeme ísť.“ povedala som, keď sme vošli do priestrannej obývačky.
„Dobre. Počkám ťa tu.“ sadol si na gauč a zapol telku. Ja som rýchlo vybehla som do izby a prezliekla. Neviem, kde sa dnes ešte dostaneme, ale myslím, že preobliecť sa bude lepšie. Hodila som na seba plavky, rifľové kraťase, čierne tielko a obujem si moje obľúbené červené číny. Zobrala by som si aj žabky, ale isto to bude niekde v lese a v žabkách sa zabijem. Upravila som posledné detaily a vrátila za tým mojim cvokom.
„Hotovo.“ našpúlila som pery a čakala kým sa ku mne dovalí. Netrvalo mu to extra dlho a už ma chytal za boky. Perami našiel tie moje a podujal sa ich skontrolovať. Nebola som proti. Pravou rukou som ho chytila okolo krku a užívala si pohyby jeho vlhkých pier. Prstami ľavej ruky som mu vytvárala nepravidelné ornamenty na hrudi a on si ma dlaňami stále držal pevne za boky. Tískal ma k sebe a jazykom sa už stihol dobiť do útrob mojich úst. S tým mojich zvádzali jemný súboj. Navzájom sa pohládzali, čo u mňa spôsobovalo zimomriavky po celom tele. Niall postúpil o kúsok vyššie, nadvihol tenké čierne tielko a horúcou dlaňou hladkal pokožku na odhalených krížoch. Stáli sme tam, užívajúc si jeden druhého, v strede našej obývačky a vedeli, že nijaký Larry alebo niekto iný, nás vyrušiť nemôže. Bol super pocit nebáť sa, že nám tam niekto vtrhne v tej najchúlostivejšej chvíli.

„N-nechceli...sme ísť..k tým..vod..opádom.“ pýtala som sa ho pomedzi bozky.
„Možno.“ povedal len tak mimochodom a ďalej sa venoval výlučne mojím ústam. Dala som mu ešte letmú pusu a s výhražným výrazom som ho prinútila opustiť obývačku a obuť si botasky. Poslúchol ma, veď nemal na výber a konečne sme sa mohli vydať na romantickú prechádzku. Opäť som nevedela kam ideme, tak som nechala vedenie na mojom mužíčkovi. Niall išiel akoby tam chodil každý deň, ale nakoniec som ho prekukla. Orientoval sa výlučne podľa značiek popri ceste a nie podľa extra vyvinutého orientačného zmyslu. No nevadí. Nechtiac som stupila do akéhosi blata a tak som moje červené conversy naozaj krásne pokrstila. Šnúrky sa mi rozviazali a tak som sa ich také špinavé snažila dať dokopy. No hrôza. Niall sa na mne len smial. Po nie 15 ale asi po 3O minútach sme sa konečne objavili pri malom jazierku. Potešila som sa, lebo pohľad to bol naozaj krásny, až dovtedy, kým som nezbadala vodopád. Pozerala som s otvorenými ústami a vôbec som nezaregistrovala kedy sa Niall stihol vyzliecť a hodiť sa do jazera. Videla som už len jeho hlavu ako pláva ku vodopádu. Nezaháľala som. Vyzliekla som sa a len tak v plavkách som sa šupla do priezračnej tekutiny. Voda bola vlažná a osviežujúca. Úplne perfektná pre takéto letné dni. Preplávala som k nemu a spoločne sme si užívali tečúcu vodu, ktorá nám padala na opálené plecia. Dlho nám to však nevydržalo. Preplávali sme naspäť do stredu jazera a Niall si ma  za plavky pritiahol bližšie k tomu jemu dokonalému telu. To, čo sme začali v obývačke sme tu dokončili. Zbaviť sa plaviek bolo vskutku jednoduché a voda nám len pomáhala pri splynutí našich tiel. Pravidelné pohyby spôsobovali malé vlnky na hladine a ja som sa cítila ako v siedmom nebi. Nič iné som nevnímala. Len jeho. Len to, že som s ním. Že ho môžem kedykoľvek pobozkať a všetko je v najlepšom poriadku. Spoločne sme dosiahli ten povestný vrchol a potom sme si len užívali jeden druhého. Kúpanie v jazere bol asi ten najkrajší zážitok vôbec. Teda jeden z tých najkrajších isto. Hneď po našej prvej spoločnej noci. Na to nezabudnem nikdy. Keďže sme nemali osušky, vytiahli sme sa na breh a bez zbytočných starostí, že by nás niekto videl, opaľovali sme sa a zároveň aj sušili, celkom nahí.
„Milujem ťa.“ prerušil chvíľu ticha.
„Ja teba tiež.“ povedala som a dala mu len takú jemnú pusu. Plavky som už mala suché, tak som ich na seba natiahla a podala som aj Niallovi tie jeho. On mal vlastne plavky a kraťase v jednom. Nesťažovala som si. Aspoň mám menej vyzliekania. Po asi pol hodine sme usúdili, že by sme sa mali vrátiť. Poslúchli sme naše inštinkty a znovu sa vydali na strastiplnú cestu hrôzy. Teraz som si už dávala naozaj pozor, aby som niekde nestupila. Poponáhľali sme sa a o pár minút sme už boli späť na chatke. Celá unavená, ale šťastná, som si ľahla na gauč, zavrela oči a len tak si oddychovala. Niall využil situáciu a pritúlil sa ku mne. Len tak sme ležali a boli ticho. Občas jeden z nás niečo povedal, ale to len preto, aby sme asi nezaspali, alebo neviem.
„Chceš ísť niekam večer?“ spýtal sa ma po ďalšej chvíľke ticha.
„Neviem, ale možno by som skočila na nejakú disku. Užiť si trochu aj nočného života vonku a nie len v posteli s tebou, ty môj divoch.“ zasmiala som sa a pobozkala ho.
„Ešte povedz, že sa ti náš nočný život nepáči.“ hodil na mňa psie oči.
„Ach, Niall.“ len som pokrútila hlavou a znovu sa prisala na jeho pery.

„Už si?“ pýtal sa ma už asi po desiaty krát.
„Minútku.“ moja už nacvičená odpoveď. Na večer som zvolila taký letný outifit. Červené šaty som doladila čiernymi balerínkami a malou taštičkou.
„Hotovo!“ zbehla som do obývačky a ukázala sa mu v plnej kráse. Len otvoril ústa a nebezpečne sa na mňa zahľadel. Vedela som na čo myslí. Tie šaty majú len jeden malý zips a s ním by sa ľahko popasoval. No nie dnes večer. Dnes sa chcem ísť výlučne zabávať. Schytila som ho za ruku a ťahala von. Jeden nočný klub som si už stihla vygoogliť, a tak som teraz pre zmenu viedla Nialla ja. Museli sme si chytiť taxík, pretože to bolo až v centre mesta a naša chatka bola na okraji. Nadiktovala som adresu a už sme cestovali. Po pár minútach sme vystupovali pred veľkou budovou, z ktorej sa ozývala hudba a veľká vrava. Pred budovou bol malý rad ľudí, ktorí poslušne čakali, kedy sa dostanú dnu. Pred dverami veľký vyhadzovač, ktorý naozaj naháňal hrôzu. Niall je asi zvyknutý, že nikde nečaká a všetko dostane hneď, veď aj teraz sa hneď rozbehol k dverám, ale stihla som ho zadržať. Chceme tu byť nenápadní, a tak sme sa pekne postavili na koniec radu a čakali kedy na nás príde. Netrvalo to dlho. Stihli sme si dať len jednu dlhšiu pusu a už sme platili za vstup do baru. Prešli sme malou chodbičkou, ktorá bola plná bozkávajúcich sa dvojíc rôznych pohlaví, až do samého srdca celej diskotéky. Obrovský tanečný parket, plno ľudí, zábava a skvelá atmosféra. To všetko mi prebehlo hlavou hneď v prvom momente.
„Chceš niečo na piť?“ opýtal sa môj gentleman.
„Rada. Čo tak, nejaký drink. Vyber.“ potľapkala som ho po pleci a zatiaľ si šla sadnúť k voľnému stolu. Pri bare bol dlhý rad, tak to Niallovi naozaj trvalo. Ja som už dobre, že nie tancovala na stoličke. Motalo ma z jednej strany na druhú a v duchu som privolávala Nialla ku mne. Moje tanečné kreácie si musel všimnúť aj jeden mladík, pretože som cítila ako sa na mňa neprestajne pozerá. Po chvíľke sa odvážil aj prihovoriť.
„Ahoj.“ vďakabohu po anglicky.  
„Ahoj.“ usmiala som sa a ešte raz skontrolovala Niallov stav. Čo sa týka objednávky, bol naozaj v hlbokosti.
„Tancuješ?“ ďalej so mnou komunikoval.
„Nevidíš?“ zasmiala som sa a pomrvila sa na stoličke.
„A čo tak ísť na parket. Myslím, že to bude lepšie.“ navrhol a nastavil ruku. Nialla som medzi toľkými ľuďmi snažiacimi sa kúpiť drink aj stratila, tak som si povedala, že dovolenka je dovolenka a idem si trošku užiť. Veď je to iba tanec, nie? Postavila som sa a už sme sa spoločne vlnili na rytmy nejakej tej známej disco pesničke. Tancovali sme asi ešte na jednu, možno aj na dve pesničky, ťažko sa to rozlišuje, keď sú to vlastne iba remixy, keď prišiel Niall. Teda on sa dovalil a nie prišiel.
„Hej!“ sotil do chlapca, s ktorým som tancovala. „To je moje dievča!“ húkal tam po ňom. Naozaj som ho nespoznávala. Chlapec len zbledol, pretože Niall bol od neho o dosť vyšší a ruky dal do obrannej polohy. Všetky hlavy boli otočené na nás a mám pocit, že niekto zvolal bitka.
„M-my len tancuj..“ snažil sa vypotiť, ale to som už ja nemohla zostať ticho.
„Niall! Čo tu stváraš! Len sme tancovali! Nič viac!“ húkala som tak ako sprostá. „Prepáč.“ ospravedlnila som sa tomu chlapcovi a bez slova som odišla von. Periférne som videla ako sa Niall prediera davom za mnou. Drinky položil na stolík a o nič sa nestaral. Keď som vyšla z klubu sadla som si na obrubník a tvár zložila do dlaní. Nechcela som nič počuť. Cítila som sa trápne, ale aj som hnevala na Nialla. Dobre, možno žiarlil, ale nemusel tam spraviť taký cirkus.
„Hneváš sa?“ opýtal sa a prisadol si.
„Čo tipuješ?“ zamrmľala som.
„Na moju obranu poviem len to, že ťa ľúbim.“ ach Niall, ja ti odpustím všetko.
„Vie, že sa ti možno nepáči, keď som aj s inými ľuďmi. Možno som s ním nemala ísť tancovať, ale keď ja som chcela a ty si bol preč. Niall, len sme tancovali. Ja tiež musím trpieť tie tvoje fanynky ako ti každá vraví ako ťa miluje a tak.“ hodila som na neho psie oči.
„Ja viem. Len ma premkla žiarlivosť. Zabudnime na to, dobre?“ prikývla som a ťahala sa na nohy. Pri tom pohybe ma akosi pichlo v bruchu a normálne až zanieslo. Niall ma len tak-tak zachytil.
„Sophii, si v poriadku?“ strachoval sa.
„Hej, len...neviem. Vráťme sa prosím.“ Niall rýchlo zavolal taxík a pomohol mi nastúpiť. Do príchodu ku chatke som nepovedala ani slovo. Kŕčovito som si držala brucho, ktorého bolesť sa neustále stupňovala. Držala som sa, aby som neodpadla, ale nemala som od toho ďaleko. Dorazili sme na chatku a ja som z prvej bežala na záchod. Zákruty som brala ako vrcholný športovec a prekážky ako olympionik. Konečne som bola v kúpeľni a hlavu som zaklonila do záchodovej misy. Ostatok vám už asi nemusím opisovať. Myslela som si, že zo mňa vyjdú aj črevá.
„Zlatko...“ dobehol ku mne Niall a hladil ma po chrbte.
„Odíď..tu nemusíš byť.“ snažila som sa ho uchrániť od toho „sexi“ pohľadu.
„No to isto.“ znovu ma hladil po chrbte. Moja záchodová misia sa skončila, tak som si opláchla tvár a posadila sa na chladné kachličky v kúpeľni. Niall si ku mne prisadol a pritúlil si ma k sebe.
„Hádam len nie si tehotná.“ zasmial sa. Mnou len tak trhlo a Niall si to všimol. Otočila som sa na neho a v jeho výraze som zračila strach, ale možno aj radosť. Vytiahla som sa na nohy a bežala do kufra, kde mám kalendár. Zobrala som si ho ruky.
„Ouu..“ to jediné zo mňa vyšlo.

doblatené číny :D

vodopád :)

večerný outfit :)
                                               a teraz koment!!!...Janii :*

18 komentárov:

  1. fakt napínavé momenty, samozrejme tvoje hlášky, tie nesmú chýbať..
    Niall to zabil.. chudák ako žiarlil :D
    Sophia... no som zvedavá, ako to bude pokračovať aj so Zaynom... a ehmm.. nič :)

    CHCEME pokračovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hlášky :D :D tak treba trošku, aby aj on žiarlil :) nie? :D :D neboj všetko sa dozvieš :)

      Odstrániť
  2. No konečne :D
    Ale nie..proste Janii toto je viac než len perfektné..ani nevieš ako mi chýbali tvoje časti..:)
    Ja nemám slov na teba darling :*
    A ako som ti do chatu písala : dúfam, že nebude tehotná lebo ťa zadusíím! :D :D :*
    Lúbim ťa pašo :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni, Janii! :) To je zase část..jsem nestačila zavřít pusu od samýho úžasu..a souhlasím s Klaudie, žádnej malej Horan nebo Horanka, jasné? :D Až později :D Krásná čast, jsi pašák! :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D len, aby ti tam mucha nevletela :D bach :D :D dozvieš sa..ďakujem :*

      Odstrániť
  4. Je to super...to ako to bude pokračovať to nechám na teba :)
    ale už chcem ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. waaau!!!! no ja som zvedava ci naozaj bude tehotna alebo len tie chobotnicky ci co to jedla :) dalsiu prosiiim! :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásna... ja si myslím že bude tehotná no nehám sa prekvapiť... chcem už novú časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fúha :-D Zasa a zasa to bola super časť! :-D Kedy bude ďalšia? :-D A som zvedavá ako to vymyslíš s detmi :-D Ale mohla by byť najprv aj svadba nie? ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :D nová? až zajtra, aj to nesľubujem :) no neviem, uvidíš :D

      Odstrániť
  8. bolo to ako vždy nádherné :) Niall aký žiarlivý :D ale našťastie nespôsobil žiadnu bitku :) som zvedavá, či bude naozaj tehotná a keď hej tak wow som zvedavá ako to budú spolu zvládať a čo spraví Zayn :) mimochodom som hrozne rada, že si sa vrátila a znova píšeš :) už som sa nemohla dočkať dalšej časti :) keby mám viac času napíšem dlhší koment ale za 10 minút mám ísť preč a ešte som sa ani chystať nezačala :D teším sa na pokračovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak trošku musí byť žiarlivý, vieš :D :D aby bolo nejaké vzrúšo :D :D neboj, všetko sa dozviete :D aj ja som rada, že som konečne späť aj keď sa rozbieham pomaličky :D..ďakujem :D :*

      Odstrániť
  9. PREBOHA! :D Dominika

    OdpovedaťOdstrániť