piatok 20. júla 2012

:( (by *K)

Baby cukerlíkaté ..
..ja už naozaj neviem či sa vypláca sem niečo odo mňa pridávať..ja..viem..ani ja nekomentujem všetko..ale pre boha zabijú Vás 2 minúty napísaním jedného komentára?..oh sorry..určite menej..ja Vás nebudem do ničoho nútiť, veď keď chcete budete komentovať..ale určite tie z Vás, ktoré majú nejaké stránky alebo blog vedia o čom hovorím, ak spomeniem radosť z komentára..
ak bude zlý to nevadí..beriem aj kritiku a som si istá, že Janii tak isto..áno ona má tých komentárov dosť, ale ja viem ..nieje všetko okolo mňa ..ale u mňa to pomaly ubúda a aj na anketách vidím, že máte skôr..
a ja neviem..
ale viem jedno..ak to bude takto pokračovať..tak, že tu bude stále menej a menej ohlasov budem dávať nepravidelne alebo už vôbec aj keď mám napísané časti dopredu..až do 81..viem..možno Vás to už nebaví ale SMH už naozaj končí..max dôjdem do 90 viac nebude určite..
potom sa začne Zayn pre ktorého mám toho tiež dosť pripraveného..
už mám dokonca návrhy aj na iné poviedky..ale keď vidím, že nemáte záujem načo?
popravde si povedzme načo?
len za dnešný deň je tu už niečo cez 300 návštev..a..ĎAKUJEME..naozaj blog stúpol vo všetkom len tie komentáre nejako nejdu..
ja budem písať..či chcete alebo nie...budem to dávať sem..ale kvôli tomu, že som si písanie zamilovala..
milujem ten pocit, že môžem uniknúť realite..
že môžem dať svoje myšlienky a sny do slov..
a Vám verné čitateľky toto nepatrí..neviem koľko Vás tu je ale ďakujem Vám, že ste tu..naozaj prosím o komentáre..prosím..
nie preto, aby som si niečo dokázala ale preto, aby niekoho moja záľuba aj trošku bavila a niekto aby to čítal..možno číta..ale..nekomentuje a ja neviem či vôbec je..
viete..je to dosť blbé keď sa človek snaží a je z toho s prepáčením veľké H a malé o..
dobre asi dosť mojich žvástov..
ale som si istá, že Janii to myslí tak isto..aspoň s komentmi..veď ako som si stihla prečítať..stále to spomína a mňa mrzí, že je sklamaná alebo smutná..pretože podľa mňa si ELL zaslúží viac než milión komentárov..
aj cez toto všetko čo Vám sem píšem prosím nezabúdajte, že Vás muffinky moje najsladšie nadovšetko ľúbim :*





Malá spomienka z Viedne..s babčou :*
Bože to boli 2 týždne..
Veľmi ste mi chýbali..:/ :*
*K
PS: +dnes bude jednodielovka..ale zoberte si niečo..ja neviem..napíšem to tak..bude smutná..dosť..

2 komentáre:

  1. Priznám sa tiež som veľmi nekomentovala iba občas ale na tento blog chodím od začiatku a veľmi sa mi páčia aj SMH aj ELL a určite neprestávaj písať tento blog je môj obľúbený chodím sem niekoľkokrát za deň. Veľmi sa teším na nové poviedky. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zlato! teraz pekne čítaj čo ti ja sem napíšem, ani nemrkni!!!! ja viem, že ťa to sere, ale musíš ísť na to postupne, ja som tiež začala s 5imi komenátrmi a postupne to už šlo, treba sa vyhrážať :D končiť časť napäto ako si teraz 72. zase sa vyhrážať!, že ak nebude toľko a toľko komentov tak časť budem čítať len ja ehm :D ale neprestávaj!!! neopováž sa prestať písať!! ser na anketu, dám to hej, len neprestávaj!!! a nová poviedka juchúú a so Zaynom (nasucho preglgne :D) jupííí, tak čo nemrkla si? zlato! be strong!!! :* :* :*..Janii

    OdpovedaťOdstrániť