sobota 14. júla 2012

today or I believe! :)..Janii


čaute kočkošky moje :* čudné oslovenie, ja viem :D čo dneska? fúú tak makačka, bola som na zabíjačke, to viete dievča z dediny :D akože stávať o pol 7 cez prázdniny je fakt hardcore, nemyslite si, že som nejaká fajnovka, do školy vstávam o 5, teda ehm budík je na 5, ja som rada, keď sa o štvrť na 6 vyvalím z postele :D ale proste cez prázdniny treba vstávať tak, aby ste riešili dilemu či si dať raňajky alebo päť minút počkať a dať si obed :D akože ja sa tým celkom riadim :D ako kedy :D

čo ďalej, môj milovaný braček si zmyslel, že mu idem JA umyť auto ehm :D (aby ste vedeli, mám ešte aj sestru, brat má 24 je už bohužiaľ 3 roky na vozíku, lebo spadol z bicykla :( vlastne to my máme trošku v rodine, myslím tie pády z bicykla, ale o tom radšej pššt, ťažká téma, no a sestra má 26 stará zamestnaná kofa :D ktorú neskutočne milujem :D), dobre potom som ešte robila poriadok vonku, lebo sme na zemi našli po poslednej guľáš párty, viete vravela som o tom, klince, tak som to riadila a potom som si prosím pekne našla kliešťa :/ aha asi som zabudla, že aj keď je vonku zima behala som iba v kraťasoch lebo umývanie auta sa zvrhlo a ostala som mokrá :D

potom mám smutnú správu môj psík Dasty alias Dandúšik je chorý :( láska moja, neviem asi dačo zlé zjedol a je zapečený :( volali sme aj zverolekárovi, ale ten kar, prepáčte za výraz, príde až večer, teda ak príde a to sme mu volali o 7 ráno, dúfam, že má dostatočnú výhovorku,

a teraz úplný chillin pre telkom a hrá mi Óčko :) keď sme už pri tých pesničkách, dnes som počúvala Fun Rádio a počula som super remix na WMYB, neviem asi som pozadu, ale nemyslela som si, že chalani sú takí populárni, že majú aj remixy (ja viem, som sprostá :D jasné, že sú populárni) tak som to checkla na YB a ci pána :D toľko remixov, že teraz neviem, ktorý bol ten z rádia :)

o týždeň by som mala odísť do Štúrova a ja sa bojím len jednej veci, aby som nedostala TO, veď viete ženy, potrebujem TO dostať tento týždeň a tak sa urputne snažím, horúci kúpeľ, chcela som dnes aj piť víno, ale nemáme žiadne otvorené a načítať nemôžem, to by si všimli, takže ak máte nejakú dobrú radu sem s ňou :) ehm, to iba taká moja vsuvka :) ale keďže ja dnes verím, verím, že mi dovolenka dopadne dobre, verím, že sa Dandúšik vylieči :) dáme sem Believe :) :*..vaša Janii

P.S. ELL asi až zajtra..sorry :* :*

 nie som Belieber ani nič také, ale tento nový album má niečo do seba :) Justin pochvala :) z Detvy :D

netvrdím, že lepšie ako originál to nie, ale na disku ako stvorené, wau!!! REMIX!!!!
P.S. Zaynove výšky, mňam :D






Riadne sa mi to páči :)

Dandúšik :* ale teraz je širší :D



Janii and Believe!!

5 komentárov:

  1. Tak dnes si mala nabitý deň :D We BELIEVE :)Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to ti poviem :D a to ešte neskončil :) áno, lne verme, dúfam, že všetko dobre dopadne, ak nie..:( nie! Believe!! musí byť fajn :) ďakujem Domč :)

      Odstrániť
  2. wow tak dnes si toho mala dosť na práci :) aj ja som z dediny ale pol 7 je hardcore aj na mňa :D ja som skôr zástancom toho ísť spať ale o 4 ráno a budiť sa na obed :D , no ty si bola nakoniec čistejšia ako to auto :D (inak ak by si chcela vedieť tak ja mám 4 mladších bratov :D ale ten jeden je skoro tak starý ako ja :) ) mimochodom ten remix je super :) ja by som sa potešila keby to začli hrať na diske ale neviem či by boli radi všetci okolo :D a samozrejme pochvala za citáty :) krásne :) je super, že si si našla čas aj v takom nabitom programe :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to ti poviem :D taká chillin sobota :D no tak tomu ver, že je to hardcore, najmä teraz :D no tak, ale ty si už iná trieda :D budiť sa na obed :D jasné, že som bola čistejšia ako auta :D sestra ma ešte obliala vedrom vody, aspoň teplej :D tak som mala zarobenô :D tak máš tiež veselo, fú 4 bratov :D by som sa zvockla :D mne stačí jeden :D retard :D a to si staršia sestra :D sa musíš starať nie? jo ten remix je super :D a čo ťa po druhých, hlavne, že sa tebe bude páčiť a budeš baviť :D ďakujem :) na vás si ja čas nájdem vždy, chcela som aspoň niečo, keď ELL bude až tmrw..ďakujem Monč :*

      Odstrániť
    2. úplne chillin :D umrela by som asi keby ma po 2 hodinách spánku zobudia(aj keď už aj takých dní som pár zvládla :D) poteší :D v takej dobrej zime :D asi ťa chce vytrénovať na veľkú noc :D a aspoň si sa zabavila :) ... no haluz :D najmladší má 1 rok :) inak bratia sú vážne akurát na porážku :D ale tak aspoň sa doma nikto nenudí :D už si viem živo tú disku predstaviť ja by som tancovala a ostatní by po mne pozerali :D alebo by si bola na tej diske aj ty a tancovali by sme dve :D ... aj tak pridávaš často a ja som za to strašne rada :) a nemáš za čo Jani :*

      Odstrániť