pondelok 2. júla 2012

Žijeme len raz ...

Ták baby asi by som sa mala začať snažiť nie? :)
Ja viem som hrozná a možno Vás tým strácam ale nedá sa inak..prázdniny sa začali a každý doma hučí aby som stále nesedela len za noťasom ale aby som behala po vonku..a tak ma moja zlatá drahá mamina prinútila  nie skôr rozkázala aby som šla s mojou babkou na 2 týždne do Viedne..
Áno dobre vidíte 2 týždne..nebojte sa budem písať ale neviem či sa dostanem na internet..ale asi áno..ak by som sa dostala pridám Vám sem čo najviac..ale nesľubujem..ak sa na mňa budete hnevať pochopím to..aj ja by som sa hnevala..:( Odchádzam už v stredu ale prisahám,že v každú voľnú minútu budem písať a myslieť na Vás :)
Ako ste si iste všimli cez víkend som tu nebola tak isto..bola som v Novom Meste nad Váhom..mama tam mala firemnú akciu takže..vo vedľajšej chatke býval Adamec ale hlavná vec,že keď som sa s ním chcela odfotiť tak tam už nebol..no neporazí Vás? :(
K tomu som sa ešte skoro utopila a 2 noci z dvoch si nepamätám..
Vraj som tancovala na streche auta s nejakými chlapcami a plakala som kvôli môjmu terajšobývalému..:D som ja ale trúba..:) 
Takže chcem Vám popriať len krásne najkrajšie leto..veď Žijeme len raz <3


                                          
Slnko,párty,klub...RELAX! 

        
Stále dookola :)

Vaša *K 

PS:Ľúbim Vás :*



1 komentár:

  1. Pašooo...však v cajku..jenom hezky jeď a užij si to..Vídeň je nádherná :) A až něco přidáš, tak řpidáš..mě si neztratíš..těšim se na nový díly!! :)) Love ya xx

    OdpovedaťOdstrániť