streda 11. júla 2012

England, London, Love 26th

praclíky moje :* áá je tu ďalšia časť :) pomaly, ale postupne sa dostávame k 30th  úú :D asi vymyslím niečo extra :D no, ale mám tu ponuka, ak tu budem mať do 6 večer aspoň 6 komentov :) hodím sem jednodielovku s..s Liamom :D tak je to na vás :) nebudem sa hnevať ak ich tu neboude toľko, ale nesľubujem, že nebudem smutná :*

Hope u like it!!...Janii


Vyzerala úplne zničene. Vždy plná života Mimi bola ako udretá lopatou. Vlasy ulízané v cope, vysilený výraz a tašku v ruke ledva niesla.
„Sestrička!“ hodila sa mi okolo krku a ja som sa neubránila smiechu.
„Č-čo sa ti preboha stalo? Vyzeráš ako mutant.“ po dlhom čase som rozprávala opäť po slovensky a bolo to ozaj čudné. Sestra vie po anglicky veľmi dobre, ale pocit domova si nemôžeme odpustiť ani v takom ďalekom svete.
„Sa ti smeje. Let bol ááá.“ hlasno si zívla. „Dosť vyčerpávajúci.“ do rúk mi hodila tašku a išla si po kufre. Vybavili sme všetko na letisku a o pár minút sme už vystupovali z taxíku pred mojím bytom.
„Tak toto je ten tvoj barák?“ zvraštila tvár a podišla ku schodíkom.
„Áno a ináč ďakujem, že mi pomôžeš s kuframi.“ trepala som ich najmenej dvadsať. No dobre, nie až tak, ale pripadalo mi, že ich je toľko. Ju to však netrápilo. Do rúk si zobrala tú najmenšiu kabelku ako mala v tej kope vecí a pobrala sa k hlavným dverám. Keďže o výťahu môžem len snívať nakoniec mi len predsa musela pomôcť. Spoločne sme to všetko zobrali a tackali sa do môjho bytu. Odomkla som a vošli sme dnu..
„Jednoizbák, hej?“ zamračila sa.
„Veď si to vedela. Héééj.“ hodila som do nej malú tašku. „Neurážaj môj bytík. Je to poklad.“ zoširoka sa usmiala a hodila sa na mňa.
„To ty si poklad.“ začala ma bozkávať po celej tvári a hodila ma na posteľ. Priľahla ma a začala sa po mne krútiť a ťahať ma za vlasy. Pekne som jej to vracala a s radosťou ju šteklila na krku, kde to priam nenávidí. Zhodila ma na zem a oduto sa posadila. Znovu som sa k nej vrátili a začali sme sa smiať.
„Joooj, tak si mi chýbala.“ natisla sa na mňa.
„Aj ty mne sestrička.“ objala som ju ponad plecia.
„Tak vrav! Čo máš nové? Ako s tým, ehm Niallom?“ drgla do mňa.
„No, ehm..“ začervenala som sa. Mimi na mňa pozrela a ten pohľad dôverne poznala.
„Že ste už spolu spali. Priznaj sa.“ pokrčila som plecami a tvár si schovala do dlaní.
„Áááá!!“ začala skákať po posteli. „Ja som to vedela. Tie tvoje oči prezradia všetko.“ opäť sa posadila ku mne. „No tak vrav! Aké to bolo? Je pravda, že Angličania sú takí romantici?“ dobiedzala.
„Bolo to.“  zhlboka som sa nadýchla. „Úžasné. Nie ako vtedy s Tomášom. Bolo to krásne a..bol romantický jemný, ale aj vášnivý.“
„Páni.“ hodila po mne vankúš. „Ty si v tom až po uši. Červenáš sa ako paprika. Takže už raz to máte za sebou.“
„Ehm.“ preglgla som.
„Takže viac krát? Wau, ty si nejaká nadržaná, nie?“ aspoňže sa vieme porozprávať o všetkom.
„No tak dobre. Ešte dnes na gauči. Akosi to vyšlo zo situácie. Vieš, ja a on. Sami. No bol by hriech nevyužiť to.“ zasmiala som sa.
„Ale teraz keď tu budem tak prosím, kroťte sa.“ šťuchla do mňa.
„Neboj. Žiadne techtle mechtle pred tebou. Vlastne by to bolo aj dosť čudné.“ striasla som sa.
„Ááá.“ znovu si zívla. „Som akási unavená.“
„Čože? Netrep. Veď je iba pol 7. Nechceš ísť baviť?“ mala som už pripravený plán. Nová krásna hnedovláska v Londýne..hmm nový úlovok na trhu.
„Neblázni. Budem tu ešte aj zajtra. Teraz som fakt mŕtva. A môžeme ísť kľudne v piatok.“ aha, bolo by niečo povedať. Nie je to prekvapenie, takže jej to môžem povedať.
„V piatok už niečo mám.“ začala som tajnostkársky.
„Aha. Isto s tým fešákom čo? No veď nevadí. Aj tak sa tu potrebujem aklimatizovať.“
„Hmm.“ vzdychla som si. „Mimi?“ hlavu som si oprela o tú jej.
„Áno, sestrička?“
„Vážne si myslíš, že by som sa ťa prvý piatok v Londýne nechala samú doma?“ posadila sa a zazrela na mňa. „Ty si trúba Mimi. V piatok sa ide na..na páááááárty.“ pridala som k tomu sexi pohyb rukami, aby som podčiarkla oslavný tón toho zázračného slova.
„Wau. A kam? S kým? Híí čo si oblečiem?“ hneď sa chytila za hlavu a začala hundrať.
„Je to v dome chalanov, takže aj s nimi. Ešte pár ľudí z ich brandže a tak. A čo sa týka šiat zajtra sa ide na nákupy.“ od šťastia mi začala skákať po posteli.
„A to iba tak? Párty pre mňa?“
„No dá sa to tak povedať. Chalani skončili aj dosť dlhé turné, ktoré dopadlo nad očakávania a chcú osláviť aj to. Rovnako ako tvoj príchod. Veľa som im o tebe vravela a tešia sa na teba. Zajtra spoznáš aj moju kamarátku Nicol, ktorá chodí s Hazzom.“
„Júúúúj, tak sa teším.. Počkať s kým to chodí?“ aha.
„Prepáč, s Harrym. To je ten brčkavý.“
„Aha, a ktorý z nich je ešte voľný?“ dobiedzala.
„No už iba Lou a Zayn. A Lou má tiež okolo 20, takže by ste k sebe aj hodili.“ zažmurkala som na ňu.
„No. Radšej nič nebudem plánovať. Bude ako nebolo. Ale aj tak sa teším. Ďakujem ti. Si tá najlepšia sestrička akú mám.“ znovu ma začala stískať.
„A koľko ich ešte máš, hmm?“ pokrčila plecami a ani neviem kedy, zaspali sme. Celú noc sme sa navzájom kopali a strkali. Taká normálne sesterská noc. Ráno som sa zobudila ako dolámaná. Mimi ešte spokojne spala, a tak som sa podujala vykúzliť raňajky. Chladnička so mnou zdieľala rovnaký názor, našťastie. Okolo pol 9 sa aj naše slniečko zobudilo a obšťastnilo ma ešte dosť zaspatým úsmevom a hlavne výrazom.
„Bré ránko.“ popriala som jej a na stôl podala tanier s obloženými chlebíčkami.
„Hmm.“ zamrnčala a radšej sa pustila do jedenia.
„Tak čo, kedy vyrazíme na nákupy?“ spýtala som sa.
„Aha. No neviem. Kedy sa ti to hodí?“ bola zničená akoby celú noc kopala kanál alebo čo.
„Pracujem od 2, takže by sa mi to hodilo okolo 11. Zavolám Nicol a môžeme vyraziť.“ len prikývla a ďalej sa venovala raňajkám. Dnes mi dal Johnny zvláštnu zmenu. Poprosila som ho a on mi to bez problémov dovolil.  Po raňajkách sme sa s Mimi  pustili do upratovania. Povyberala si všetky veci z kufrov a popchali sme všetko kde sa len dalo.
O 11 sme už stáli pred nákupným centrom a netrpezlivo čakali, vždy meškajúcu Nicol. Konečne dorazila.
„Ahoj.“ objala som mu. „Kde toľko trčíš?“
„No vieš. Harry dnes prišiel a no..mali sme málo času.“ zasmiala sa pričom žuvala žuvačku.
„Dobre, dobre, podrobnosti si nechaj. Chcem ti niekoho prestaviť.“ zobrala som sestru za ruku a potiahla k sebe. „Toto je moja sestra Mimi. Mimi toto je Nicol, tá bláznivá Nicol.“ na znak zoznámenia sa objali a ani neviem kedy už si veselo hrkútali. Bola som rada, že si sadli. 

Spoločne sme vyrazili na nákupy. Prešli sme celé obchodné centrum a s úlovkami sme boli viac než spokojné. Nicol si vybrala sýto fialové mini šaty s odvážny výstrihom a čiernym pásom pod prsiami. Vyzerala v nich ako dračica a keď vykukla z kabínky skoro som po nej skočila dokonca aj ja, a to mám takého sexi chlapa. Mimi si ulovila krvavo čierne koktejlky a ja som si vybrala bledé šatočky s nariasenou sukničkou. Dlho som sa zdráhala, ale dievčence ma nakoniec presvedčili a vlastne som bola aj rada. Postavu mám celkom dobrú a treba ju ukázať. Veď tam budeme len my. Nikto cudzí, teda až na niekoho z Niallovych známych, ale ináč len naša Directioners Family. Po nákupoch sme skočili ešte na kávičku. Nechala som ich nech si v pohode debatia a ja som o pol 2 bežala do práce.

Štvrtok

„Veríš v Boha?“ zrazu sa ma spýtal Niall. Ležali sme u mňa na posteli a vychutnávali si voľnú chvíľu. Sestra išla do mesta a my sme mali trošku súkromia. Už sa stihli aj zoznámiť. Niall sa jej páči a rovnako aj ona jemu. Teda...bez bočných úmyslov.
„Prečo?“ ostala som prekvapená. Túto tému sme nikdy nezačali.
„Ja lenže, či si ho videla, keď si spadla z neba.“ drgla som ho lakťom medzi rebrá.
„Ty si môj retard.“ pobozkala som ho na pery.
„Retard? Nie, nie. Ja som romantik.“ vychvaľoval sa.
„Možno tak tomu vravíš ty. Ja nie.“ zasmiala som sa a viac sa schúlila v jeho náručí.
„Hmm. Tak kedy mi už konečne ukážeš tie šaty. Povedala si mi, že ti pomôžem s outfitom.“ stále nedal pokoj. S babami, teda hlavne s Nicol sme sa dohodli, že šaty nikomu neukážeme. Bude to prekvapenie.
„Veď jasné, skoro by som aj zabudla.“ ťahala som sa na nohy a mierila k skrini. Periférne som videla ako sa Niall na posteli posadil a zaujato ma pozoroval.
„Tak ktoré?“ v jednej ruke som držala čiernu guľatú náušnicu a v druhej kocku. Pokrútil hlavou a radšej si naspäť ľahol. Pokrčila som teda plecami a vrátila sa k nemu.
„Takže mi ich asi neukážeš, čo?“
„Asi nie.“ znovu som ho pobozkala a zaujala som moju najobľúbenejšiu polohu. Ležali sme ticho vo vzájomnom objatí a nič nám nechýbalo. Niall dokonca ani nič neskúšal. Jeho šikovná ruka nezachádzala za lem môjho trička a ani do mňa nešťuchal. Včera ma ešte nepadla tá fotka pod Zaynovým vankúšom, na tej párty by som sa ho na to mala opýtať..Sophii, Niall mal pravdu, myslíš na Zayna akosi často, nechaj to tak.Ležali sme v pokoji mojej posteli a cítila sa skvele. Zrazu sa dvere na mojom byte otvorili dokorán a zjavila sa v nich hlava mojej sestry.
„Ou.“ okamžite si zakryla oči a ostala tam stáť. „Nič som nevidela.“ zasmiala sa a pokračovala do kuchyni. Rýchlo som sa vymotala z Niallovho objatia a zamierila k nej.
„Ahoj. Tak čo?“ šťuchla som do nej a z linky si vzala jablko.
„Nič. Ja len. Sorry, že som vás vyrušila. Dúfam, že ste nemali slinu na niečo..ehm, veď vieš.“ za takéto reči si vyslúžila buchnát do chrbta. „Au.“ zastonala a vykladaal nákup z tašky do chladničky. Vrátila som sa teda za Niallom. Akurát stál pri dverách a nohou si klopkal do rytmu. Jablko som položila na poličku a podišla k nemu.
„Na čo myslíš?“ zahľadela som sa priamo do tých azúrových nebeských očí.
„Že som šťastný.“ zoširoka som sa usmiala. Pritiahol si ma k sebe a spojil naše pery.
„Ehm.“ odkašľala si sestra. Vážne nám treba väčší byt..alebo menej zvedavú sestru. Pomyslela som si.
„Ja už asi pôjdem.“ povedal mi Niall.
„Tak dobre. Vidíme sa zajtra dobre?“ prikývol.
„Pošlem po vás Jeremyho okolo 6.“
„To bude fajn. Pá.“ sladúčko som ho pobozkala a vyprevadila. Zavrela za ním dvere a poriadne ich zamkla. Sadla som si k sestre na zem a spoločne sme sledovali televíziu.
„Ste spolu riadne zlatí.“ milo sa na mňa usmiala.
„Ďakujem.“ hlavu som si oprela a o jej rameno. Je to ako za starých čias. Akoby sa nič nezmenilo...
„Som zvedavá aké to bude zajtra.“ povedala nahlas svoje myšlienky Mimi.
„Neboj. Bude to super. Spoznáš chalanov a zároveň mojich kamarátov.“ pošúchala som ju po ramene a spoločne sme sa zahľadeli na náš obľúbený seriál Dva a pol chlapa.

Mimi :)

Nicoline šaty

Mimine šaty

:) pohoda u Sophii :)

5 komentárov:

  1. krása :) dúfam, že sa tých 6 komentov podarí dať :) a aj keď nie, ako som písala ja si počkám kľudne koľko bude treba hlavné je, že to tu bude :)(teda dúfam, že to tu bude :D) tak konečne prišla Mimi :) som zvedavá s kým dáš dokopy ju ;) a inak krásne šaty si im vybrala :) ja obdivujem aj to ako vždy nájdeš vhodnú pieseň a obrázky k tvojmu príbehu :) som zvedavá na tú oslavu :) inak prepáč, že som si vymazala ten komentár pred tým ale napísala som tam hovadinu a uvedomila som si to až potom tak som to prepísala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja akože, tie komenty som dala preto, aby sa tu niečo dialo :) proste som vás chcela potešiť niečím iným ako ELL dookola a pár jednodieloviek už má buď dopísaných alebo načatých, no ale dáko mi to nevyšlo :/ nevadí!! D áno, konečne prišla Mimi, neboj všetko sa dozvieš :) v pravý čas :) no tak šaty som hľadala dosť dlho :) no snažím sa aj obrázky aj pesničku, poviem ti, že niekedy dlhšie hľadám obrázok ako píšem časť :D no tak párty, teš sa :D nevadí ten komentár, vymazala som to :) ale isto si tam nenapísala žvásty!! som si istá..ďakujem Monika :)

      Odstrániť
    2. to vážne? tak ich sem daj :) ja sa na ne teším-nie, že ich vymažeš! :D no keď niekomu sa asi nechce komentovať ach ja tých ludí nepochopím...ani sa ti nečudujem :) ale môžem ti úprimne povedať, že keď niečo vyberieš tak to vážne stojí za to :) ale napísala :D tento bol už lepší:)

      Odstrániť