nedeľa 29. júla 2012

Dovolenka by Janii :) :*


ahojte zlatíčka moje :* konečne sa vám hlásim, po mojej týždennej neúčasti :) ženy, moje :* chýbali ste mi, ale dovolenku som si užila ako sa patrí, ak ma máte na FB dávala som status

späť zo Štúrova :) najlepší týždeň vôbec!!, hlavne tých necelých päť dní s ním :)..ďakujem všetkým ♥ :*

bol to ten najsamlepší týždeň aký mohol byť, áno, nabalila som si tam jedného :D volá sa Dušan, má 18, len škoda, že je z Oravy, ale ženy, presne môj typ!! presne taký ako sa mne páči, keď som ho večer videla v červených úzkych gatiach, bledomodrých čínach a modrej mikine, pod ktorou mal čiernu károvanú košeľu a brčkavé vlasy skoro mi padla sánka :O

vážne, iba som preglgla, reku Ahoj a už to šlo, ani sama neviem, ako sa mi podarilo zbaliť ho, asi to počasie dole u maďarov robí svoje, ale podarilo :) prežila som s ním krásnych skoro 5 dní, teda boli sme spolu hlavne v noci (vo všetkej počestnosti! zase no :D) ale bolo mi úžasne :)

jednoducho, celá dovolenka bola skvelá, slnila som sa, užívala vodu, nočný život, našla mnoho kamarátov, nasmiala ako sa patrí a tak :) veď to poznáte :) kebyže môžem vrátim čas a prežijem všetko ešte raz, ale ostali mi nádherné spomienky, ku ktorým sa vraciam stále :) tie mi nikto, teda dúfam, že ani nič nevymaže, lebo to by bola fakt škoda :)

najlepšia bola cesta s5, v buse sme stáli 2 a pol hodiny, no stáli :D ja som si suverénne ľahla do uličky, pod hlavu kozmetickú taštičku a ide sa :D čo sa budeš :D potom sme v Žiari nad Hronom sedeli 2 hodiny na stanici, pretože nás bus z Prahy nechcel zobrať, šupák jeden autobusár :D že ľudia na diaľnici nemôžu stáť, iba ak sa poskladáme na pokutu 1000 €, hľadím na neho, veď my na Slovensku ani diaľnice hádam nemáme, len cesty prvej triedy :D ehm prvej :D no tak sme si posedeli, ale nakoniec sme sa domov dostali :)

chcela som vám niečo napísať aj včera, ale bola som k.o. spala som len asi 4 hodiny, takže som si to dnes pekne dobehla :)

čo sa týka ELL :) som rada, že máte záujem o ďalšiu časť :) už je rozpísaná :D dobre, mám 4 riadky, ale ja viem presne čo v nej bude, len akosi to neviem hodiť na papier :) ale nebojte bude!! isto, neviem či dnes, ale zajtra najneskôr :) musím sa dostať naspäť do reality a do písania

aj keď snívanie je také krásne :) a hlavné tie spomienky na neho :) ♥

Vaša Janii

ešte pár fotiek :D :*

ten za mnou je dušo :D zlá fotka, ale v skutočnosti je zlatý :) mňa si nevšímajte :D

príprava na večer :D ehm možno sme si už aj dačo dali :D

z ľava : ja, nika, marek

ja, nika, marek, katka-sestra

:D umelecká :D

sestry kučerové :D mám červené rifle juchúú :D

bágrujeme :D

balíme domov :(

cesta v buse :D :D 

super vec!! 

:*

Janii

6 komentárov:

  1. Hodila by sa aj lepšie fotka toho tvojho Dušanka :Dmuselo vám byť super :)Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no hodila, ale nemáme :D ale bolo nám super :) :*

      Odstrániť
  2. Ty si ležela na kosmetický taštičce v uličce v busu? :D To muselo pěkně bolet! :D Já jsem tam ležela 4 hodiny na polštářku a nemohla jsem pak ani chodit, natož hejbat krkem :D Je dobrý,že sis to užila a že ses zdravá vrátila domů :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ležala :D :D ale práveže to bolo viac než pohodlné :D :D :)

      Odstrániť
  3. jeeej Janka sa vrátila :) som rada :) ale podla tých tvojich opisov si si to riadne užila :) aj ja chcem takú dovolenku, môžem ti len ticho závidieť :) a zlatá si na tých fotkách :) a že si tam nabalíš chlapa to si asi nečakala, či? :D a ten bus :D to si teda zabila :D ale tak to sa dalo čakať od slovenských busov a ciest :D my to tu máme maximálne luxusné :D ešte že si si spravila pohodlie :) a teším sa na novú ELL :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno vrátila :D :D tomu ver, že som si to užila a ako :D noo tak, že si tam nabalím takého zlatého chlapca som nečakala ani v najkrajších snoch, škoda však, že to máme od seba tak ďaleko, ale snažíme sa to nejako poriešiť :) no tak cestovanie, čo ti poviem :D slovensko :D : D ďakujem :*

      Odstrániť